مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی رهیاب

مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی رهیاب

مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی رهیاب

مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی رهیاب

مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی سربازی رهیاب
این مرکز خدمات مشاوره تلفنی سربازی، مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره تلفنی نظام وظیفه، مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره تلفنی معافیت سربازی، مشاوره تلفنی ازداواج و ... را ارائه میدهد.

مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۱ ب.ظ

مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری

مشاوره تحصیلی از جمله مسائلی است که افراد موفق در مقاطع تحصیلی مختلف همواره از آن بهره میبرند. در واقع می توان گفت کمتر کسی بدون بهره بردن از مشاوره تحصیلی توانسته است موفقیت های چشمگیری در مقاطع تحصیلی مختلف کسب کند. بنابراین مشاوره تحصیلی می تواند نقش حیاتی در موفقیت تحصیلی افراد داشته باشد. به خصوص زمانی که رتبه کنکور افراد چندان مساعد نباشد. در شرایطی که کوچک ترین اشتباه می تواند آینده هر فرد به خصوص آینده شغلی او  را تغییر دهد و از اهدافش یاز دارد. همچنین بسیار دیده شده است که داوطلب کنکور بدون مشاوره یا بد تر از آن با دریافت مشاوره تحصیلی اشتباه از برخی مشاوره مدعی مشاوره تحصیلی دست به اقداماتی می زنند که نتیجه بخش نبوده و آینده خود را تباه می سازند.

برای این منظور مرکز مشاره تحصیلی تلفنی و حضوری رهیاب با بهرمندی از مشاوره خبره دانشگاه تحصیل کرده در دانشگاه های برتر کشور. همچوندانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی تهران و… تمام تلاش خود جهت ارائه مشاوره تحصیلی حرفه به کار بسته است.

مرکز مشاوره رهیاب,مرکز مشاوره تلفنی رهیابی,مرکز مشاوره تلفنی و حضوری رهیاب,مرکز مشاوره تلفنی و حضوری,مرکز مشاوره تهران,مرکز مشاوره تلفنی ایران,مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی,مشاوره کنکور,مشاوره تحصیلی,مشاوره درسی,مشاوره برنامه ریزی درسی,مشاوره کنکور کارشناسی ارشد,مشاوره کنکور دکتری,مشاوره کنکور کارشناسی,مشاوره کنکور سراسری,مشاوره برنامه ریزی کنکور,مشاوره تحصیلی تلفنی,مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری,مشاوره تحصیلی حضوری

مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری: مشاوره کنکور

همه ساله صد ها هزار نفر متقاضی شرکت در کنکور کارشناسی، کنکور کاردانی، کنکور کارشناسی نا پیوسته (کنکور کاردانی به کارشناسی)، کنکور ارشد و کنکور دکتری، در رشته های مختلف هستند. مشاوره تحصیلی از چهار منظر برای افراد کنکوری مهم تلقی میشود: ۱- ثبت نام کنکور ۲- مشاوره تحصیلی کنکور ۳- انتخاب رشته کنکور ۴- انتخاب دانشگاه کنکور.

مشاوره تحصیلی: مشاوره کنکور – مشاوره ثبت نام کنکور

بررسی ها نشان داده است که اکثر افراد شرکت کننده در کنکور نسبت به آینده شغلی رشته ای که در آن کنکور می دهند آگاه نیستند. بخش اعظمی از داوطلبانی که موفق به تحصیل در رشته های مورد نظرشان شده اند، بعد از تحصیل جذب مشاغلی می شوند که برای آن مشاغل نیازی به تحصیل در آن رشته مورد نظر نداشتند. از این رو مشاوران تحصیلی ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری رهیاب بر خود واجب میداند تا تمام تلاش خود را برای انتخاب درست داوطلبان به خدمت گیرد.



 

مرکز مشاوره تلفنی و حضوری رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما 
برای تماس با مشاوران تحصیلی ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب
حتی ایام تعطیل

 



مشاوره تحصیلی: مشاوره کنکور – مشاوره تحصیلی کنکور

شیوه درست مطالعه برای هر فرد با توجه شرایط روحی، جسمی، خانوادگی و محیطی متفاوت است. آیا تا به حال به این امر اندیشیده اید که در زمان مطالعه از چه روش یا روش هایی استفاده می‌ کنید؟ یک روش مطالعه اصولی و صحیح می‌ تواند بخش عظیمی از مشکلات تحصیلی را از میان بردارد. بررسی های مشاوران تحصیلی مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری رهیاب نشان داده است افرادی که در زمینه تحصیل موفق بوده‌ اند، روش درستی برای مطالعه انتخاب کرده بودند. یادگیری (learning) مسئله‌ای است که در تمام عمر انسان در زندگی به ویژه در دوران دانش آموزی و دانشجویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

چرا که دانش آموزان و دانشجویان همواره در معرض امتحان و آزمون می باشند و موفقیت در این آزمون ها شاید بزرگترین آرزوی این دوران از زندگیشان باشد. از این رو مشاوره تحصیلی کنکور نقش اساسی در آینده تمامی دانش آموزان و دانشجویان اجتناب ناپذیر است. برای این منظور مرکز مشاوره تحصیلی کنکور تلفنی و حضور رهیاب با دارا بودن مشاوران تحصیلی زبده از دانشجویان و فارغ التحصیلان برتر دانشگاه های برتر کشور. با شعار “هر محصل یک مشاور” نقشی اجتناب ناپذیر را در عرصه مشاوره تحصیلی ایفا می کند.

مشاوره تحصیلی: مشاوره کنکور – مشاوره انتخاب رشته کنکور

برخی از دانش‌آموزان و دانشجویان تصور می کنند برای داشتن انتخاب رشته‌ ی خوب، مهم‌ ترین چیز کارنامه کنکور و نمره کنکور و رتبه‌ کنکور می باشد. ایشان بیش از آن ‌که به خود، اهداف شان، آینده‌ شان و زندگی شان بیاندشند، به نظر افراد دیگر و اهمیتی که مردم برای رشته ‌های دانشگاهی مختلف قائل هستند. توجه می ‌کنند؛ اما موضوع اصلی برای داشتن یک انتخاب رشته‌ ی درست، صحیح و موفق این است که خود شان و اهداف شان را خوب بشناسند. در حقیقت موضوع اصلی انتخاب رشته‌، خود فرد داوطلب کنکور می باشد. از این رو هر گونه انتخاب نادرست میتواند عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

متاسفانه به کرار دیده می شود که برخی افرادی که در رشته های دانشگاهی مختلف پذیرفته می شوند علاقه ای به رشته انتخابی خود نداشتند. و گاها علی رغم تمام تلاش شبانه روزی خود برای ورود به دانشگاه، از ادامه تحصیل در دانشگاه انصراف می دهند. از این رو مشاوره انتخاب رشته کنکورنقشی مهم در آینده مادی و روحی تمامی دانش آموزان و دانشجویان دارد. برای این منظور مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور تلفنی و حضور رهیاب با دارا بودن مشاوران انتخاب رشته زبده از دانشجویان و فارغ التحصیلان برتر دانشگاه های برتر کشور. با شعار “هر محصل یک مشاور” نقشی اجتناب ناپذیر را در عرصه مشاوره تحصیلی ایفا می کند.

مشاوره تحصیلی: مشاوره کنکور – مشاوره انتخاب دانشگاه کنکور

انتخاب دانشگاه یکی از مسائلی است که در زندگی هر داوطلب کنکور نقش بسزایی دارد. متاسفانه بار ها دیده شده است که افراد بدون شناختی نسبت به دانشگاه از قبیل: اساتید دانشگاه، سطح علمی دانشگاه، فضا دانشگاه، امکانات رفاهی، امکانات آزمایشگاهی، امکانات کتابخانه ای و … اقدام به انتخاب دانشگاه نموده اند. که این امر آینده شغلی آنها را دچار مشکل کرده است. بنابراین اولیت گذاری و انتخاب دانشگاه از حساس ترین قسمت های انتخاب رشته می باشد که عدم توجه به آن می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

از این رو مشاوره انتخاب دانشگاه داوطلبان کنکور نقشی حیاتی در آینده مادی و روحی تمامی دانش آموزان و دانشجویان عزیز دارد. برای این منظورمرکز مشاوره تحصیلی تلفنی و حضور رهیاب با دارا بودن مشاوران انتخاب رشته زبده از دانشجویان و فارغ التحصیلان برتر دانشگاه های برتر کشور. با شعار “هر محصل یک مشاور” نقشی اجتناب ناپذیر را در عرصه مشاوره تحصیلی ایفا می کند.



 

مرکز مشاوره تلفنی و حضوری رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما 
برای تماس با مشاوران تحصیلی ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب
حتی ایام تعطیل

 



مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری : تحصیل در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشور همیشه سوالی بوده که در میان جوانان و به خصوص دانشجویان کارشناسی مطرح می شود. این موضوع البته در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی و علی الخصوص دانشجویان نخبه و برگزیده دانشگاه های برتر کشور بیشتر شایع است. اما اولین موضوع در رابطه باتحصیل در خارج از کشور این است که آیا واقعا تحصیل در هر کشور دیگری بهتر است یا نه؟ چه کشورهایی برای تحصیل مناسبترند؟ برای تحصیل در خارج از کشور چه اقداماتی مورد نیاز است؟ و …

تحصیل رایگان, انتخاب دانشگاه مناسب, دانشگاه های آلمان, دانشگاه های مناسب آلمان, دانشگاه های رایگان آلمان, مکاتبه با اساتید دانشگاه, تحصیل رایگان در آلمان,تحصیل رایگان در آمریکا دانمارک,تحصیل رایگان در اروپا,تحصیل رایگان در امریکای شمالی,تحصیل رایگان در کانادا,تحصیل رایگان در ایتالیا,تحصیل رایگان در استرالیا,تحصیل رایگان در سوئیس,تحصیل در خارج از کشور,مشاوره تحصیلی تلفنی,مشاوره تحصیلی,مشاوره تحصیلی تلفنی,مشاوره تلفنی تحصیلی,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره تلفنی خارج از کشور ,مشاوره تلفنی در خارج از کشور,مشاوره تلفنی تحصیلی,مشاوره تلفنی رهیاب

مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری : تحصیل در خارج از کشور – انتخاب دانشگاه

انتخاب دانشگاه مناسب به عوامل مختلفی بستگی دارد و نیازمند مشاوره تحصیلی و استفاده از تجربیات افرا زبده است. که در مرکز مشاوره تحصیلی رهیاب این امکان فراهم آمده است. تا بتوانید با بهره‌گیری از کادری مجرب مشاوره تحصیلی جهت تحصیل در خارج از کشور را دریافت نمایید. انتخاب درست دانشگاه شانس شما را برای گرفتن پذیرش بالا می‌برد که این امر مستلزم مشاوره تحصیلی صحیح است. بنابراین به وضوح مشخص است که این فرآیند تاثیر بسزایی در طی کردن فرآیند تحصیل در خارج از کشور دارد. در مرکز مشاوره تحصیلی رهیاب با بررسی سوابق علمی و موضوعات مورد علاقه شما. دانشگاه‌هایی که احتمال بالاتری را برای اپلای دارید پیشنهاد می‌کنند.

 

 


 

مرکز مشاوره تلفنی و حضوری رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما 
برای تماس با مشاوران تحصیلی ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب
حتی ایام تعطیل

 


 

مشاوره تحصیلی تلفنی: معافیت تحصیلی

مشاوره معافیت تحصیلی از جمله مواردی است که تقریبا برای تمامی داوطلبان پسر کنکور مطرح می شود. مشمولان سربازی همیشه سئوال با تحصیل یا سربازی؟ روبرو هستند. در بعضی موارد دیده شده این مشمولان عزیز دست به اقداماتی برای این امر می زنند. که نتیجه بخش نبوده و بعضا بدون اینکه بدانند وارد غیبت سربازی می شوند. از این رو مرکز مشاوره سربازی تلفی و حضوری رهیاب اقدام به ارائه مشاوره ای کم نظیر در زمینه مشاوره سربازی نموده است.

بسیاری از مردم عزیز کشورمان که مشمول خدمت مقدس سربازی می باشند از قوانین نظام وظیفه و اخبار نظام وظیفه اطلاع دقیقی ندارند. و برای مسائلی همانندمعافیت پزشکی، نحوه پذیرش امریه، شرایط معافیت از خدمت، انواع معافیت های خدمت سربازی و … سوالاتی دارند. ما در مشاوره تلفنی و حضوری های خود به کرات دیده ایم که افرادی که باید از معافت خدمت سربازی بهره ببردند. صرفا به دلیل عدم اطلاع از شرایط معافیت سربازی مشغول به خدمت بوده اند. بدین منظور است که مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی و حضوری رهیاب آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه خدمات مشاوره تلفنی سربازی. و مشاوره حضوری سربازی به شما مردم عزیز است.


 

مرکز مشاوره تلفنی و حضوری رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما 
برای تماس با مشاوران نظام وظیفه ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب
حتی ایام تعطیل

 


دستگاه گوارش و جراحی عمومی,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره تلفنی نظام وظیفه,مشاوره تلفنی تحصیلی,مشاوره تلفنی رهیاب  برای مشاوره تحصیلی تلفنی یا حضوری می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی و حضوری  رهیاب در تماس باشید:

مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره تلفنی نظام وظیفه,مشاوره تلفنی تحصیلی,مشاوره تلفنی رهیاب  آدرس مرکز مشاوره تلفنی و حضوری رهیاب : شریعتی، جنب مترو قلهک، کوچه خلیل پور، پلاک ۲۱، طبقه ۳ ، واحد ۵، مرکز مشاوره تلفنی و حضوری رهیاب

مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره تلفنی نظام وظیفه,مشاوره تلفنی تحصیلی,مشاوره تلفنی رهیابمشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره تلفنی نظام وظیفه,مشاوره تلفنی تحصیلی,مشاوره تلفنی رهیاب  تلفن مرکز مشاوره تلفنی رهیاب۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره تلفنی نظام وظیفه,مشاوره تلفنی تحصیلی,مشاوره تلفنی رهیابمشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره تلفنی نظام وظیفه,مشاوره تلفنی تحصیلی,مشاوره تلفنی رهیاب  تلفن مرکز مشاوره حضوری رهیاب : ۲۶۶۰۳۶۷۱ – ۲۲۶۲۳۵۸۷

مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره تلفنی نظام وظیفه,مشاوره تلفنی تحصیلی,مشاوره تلفنی رهیابمشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره تلفنی نظام وظیفه,مشاوره تلفنی تحصیلی,مشاوره تلفنی رهیاب  شبکه های اجتماعی مرکز مشاوره تلفنی و حضوری رهیاب : کانال تلگرام مرکز مشاوره تلفنی رهیاب – صفحه اینستاگرام مرکز مشاوره تلفنی رهیاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی