مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی رهیاب

مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی رهیاب

مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی رهیاب

مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی رهیاب

مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی سربازی رهیاب
این مرکز خدمات مشاوره تلفنی سربازی، مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره تلفنی نظام وظیفه، مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره تلفنی معافیت سربازی، مشاوره تلفنی ازداواج و ... را ارائه میدهد.

مشاوره برنامه ریزی کنکور سراسری و آزاد – مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره برنامه ریزی کنکور : داوطلب کنکور سراسری ، کنکور آزاد یا هر کنکور یا آزمون دیگری بایستی در گام اول ثبت نام کنکور را انجام دهد. در مرحله بعد، چیزی که جزء لوازم قبولی در کنکور است، و باید حتماً انجام شود، این است که داوطلب کنکور برای آن برنامه ریزی کند. برنامه ریزی کنکور باید به گونه ای انجام شود که در وهله اول، داوطلب کنکور آن را متناسب با توانایی خود ببیند. و از سوی دیگر، اهداف مدنظر داوطلب کنکور سراسری را جامه عمل بپوشاند.

در یکی دو دهه اخیر شاهد رقابت سنگینی در بین داوطلبان کنکور سراسری بوده ایم. و به جرأت می توان گفت که سال به سال رقابت در میان داوطلبان کنکور سراسری نزدیکتر و سخت تر می شود. گاه رقابت در میان گروه ریاضی به اوج خود می رسد و گاه شاهد اوج گیری تقاضا برای کنکور انسانی هستیم. در چند سال اخیر هم شاهد افزایش چشمگیر تقاضا برای کنکور تجربی بوده ایم.

پیشنهاد می کنیم تا انتها این مقاله را دنبال کنید. تا دید جامعی نسبت به مباحث مختلف برنامه ریزی کنکور پیدا کنید. اگر کم حوصله هستید یا وقت کمی دارید پیشنهاد می کنیم به مقالات زیر در زمینه برنامه ریزی کنکورسری بزنید:

برنامه ریزی کنکورِ تجربی

مشاوره تحصیلی,مشاوره تحصیلی تلفنی,مشاوره درسی,مشاوره درسی تلفنی,برنامه ریزی,برنامه ریزی تلفنی,مشاوره برنامه ریزی تلفنی,مشاوره کنکور,برنامه ریزی کنکور تلفنی,مشاوره تلفنی برنامه ریزی کنکور,مشاوره کنکور 97,برنامه ریزی کنکور 97,برنامه ریزی تلفنی کنکور 97,مشاوره تحصیلی تهران,کنکور آزمایشی,مشاوره تست زنی,مشاوره تلفنی تست زنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,9099075226,مشاوره کنکور رهیاب,مشاوره برنامه ریزی درسی,برنامه درسی,مشاوره برنامه ریزی کنکورِ تجربی

اهمیت برنامه ریزی کنکور سراسری

همان طور که شما داوطلبان عزیز هم مستحضرید کنکور سراسری یکی از سنگین ترین رقابت های علمی کشور است. که با توجه به گستردگی و حجم زیاد منابع آن، به بزرگترین ماراتن علمی کشور تبدیل شده است. برای خیلی از خانواده ها و داوطلبان کنکور، قبولی در کنکور سراسری، بزرگترین و مهم ترین و شاید تاثیرگذارترین اتفاق زندگیشان است. با این حال اگر کنکور سراسری را مهم ترین اتفاق زندگی افراد ندانیم، بی شک یکی از تاثیرگذارترین آن ها باید در نظر گرفت.

رشته ای که فرد در کنکور سراسری قبول می شود، و رشته یا گرایشی که در آن ادامه تحصیل می دهد، در بسیاری از مواقع، آینده شغلی داوطلب کنکور را تعیین می کند. لذا با توجه به نزدیکی رقابت در کنکور سراسری و همچنین محدودیت در ظرفیت دانشگاه های سراسری، یک تست درست یا غلط می تواند رتبه کنکور و بالطبع رشته ی قبولی در دانشگاه سراسری را زیر و رو کند. به اعتراف بسیاری از مشاوران تحصیلی در این رقابت سنگین و حساس، وجه تمایز رتبه های برتر داشتن برنامه ریزی کنکور است. که این امر می تواند نتیجه داشتن یک مشاوره برنامه ریزی کنکور موفق باشد.

برنامه ریزی کنکور سراسری

به بیان خیلی ساده و کوتاه برنامه ریزی کنکور یعنی اینکه داوطلب کنکور سراسری، از ابتدا تا انتهای کنکور بداند که می خواهد از کجا شروع کند. در میانه راه چه کار کند. و در نهایت مسیر کنکور را چگونه به پایان برساند. کنکور هم مانند هر رقابت دیگری نیاز به برنامه ریزی دارد. بنابراین فرد در ابتدا باید در آن رقابتثبت نام کند. در گام اول داوطلب کنکور در آزمون کنکور سراسری در زمان و موعد مشخصی که از طرف سازمان سنجش کشور اعلام می شود، باید در سایت ثبت نام کند.

ویژگی های کلی یک برنامه ریزی کنکور مناسب

در گام بعدی باید برنامه ریزی کنکور را انجام دهد. در برنامه ریزی کنکور ، داوطلب باید ابتدا نسبت به خود، توانایی های خود، جایگاهی که در آن قرار دارد، رتبه ای که می خواهد به دست آورد، رشته ای که می خواهد در آن قبول شود، برنامه غذایی متناسب با برنامه ریزی کنکور ، شغلی که در آینده قرار است مشغول شود و مواردی از این دست، یک شناخت مناسب پیدا کند. پس از این مرحله، داوطلب کنکور باید برای برنامه ریزی کنکور طوری عمل کند که همه موارد ذکر شده در نظر گرفته شود.

ویژگی مشاوری که یک برنامه ریزی کنکور خوب را انجام می دهد

معمولاً خیلی ها برای برنامه ریزی کنکور به مشاوران تحصیلی مراجعه می کنند. برخی از مدارس برای مشاوره تحصیلی ، مشاور مخصوص دارند. اما با این حال خیلی از مدارس مشاور تحصیلی ندارند. از این برخی برای انجام مشاوره تحصیلی به مراکز مشاوره مراجعه می کنند. در این میان برخی از موسسات مانند قلم چی برای داوطلبان خود از مشاور تحصیلی یا پشتیبان استفاده می کنند. با این حال افرادی که وظیفه پشتیبان یا مشاوره تحصیلی را در مراکزی مثل قلم چی بر عهده داردن، غالباً صرفا پیگیر درس ها و روند شرکت در آزمون هستند. و مشاوره تحصیلی حرفه ای و هدفمندی ارائه نمی دهند.

در کنار این موسسات آموزشی، مراکز مشاوره روانشناسی قرار دارند. مراکز مشاوره روانشناسی غالباً روانشناسانی هستند که برخی از درس های مشاوره تحصیلی را گذرانده اند. و می توانند به صوت حرفه ای خدمات مشاوره تحصیلی و از جمله برنامه ریزی کنکور را انجام دهند. چرا که این مشاوران علاوه بر اشراف بر موضوعات درسی، بر ویژگی های روانشناختی و هم چنین شخصیتی احاطه دارند. و می توانند متناسب با افراد و ویژگی های آن ها برنامه ریزی کنکور مناسبی را ارائه دهند. با این حال هر کدام از شیوه های مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی کنکور معایب و محاسن خود را دارند.

محاسن و معایب برنامه ریزی کنکور مراکز مشاوره تحصیلی و روانشناسی

همان طور که گفته شد، مراکز مشاوره روانشناسی و مشاوره تحصیلی برای برنامه ریزی کنکور غالبا از مشاوران روانشناسی استفاده می کنند. مشاوران روانشناسی با توجه به این که علوم روانشناسی و شخصیتی و همچنین روش های موفق را به صورت علمی آوخته اند، می توانند به شکلی جامع به داوطلبان کنکور در برنامه ریزی کنکور کمک کنند. با این حال بسیاری مشاوران مراکز مشاوره تحصیلی از محیط های درسی و آموزشی دور هستند و نسبت به برخی از فاکتورهای کنکور، مثل مواد درسی، اهمیت درس های گروه های آموزشی، تغییرات کنکور و روش های برنامه ریزی کنکوری که متناسب با این فاکتورها باشد، غریب هستند و نمی توانند در این زمینه مشاوره و برنامه ریزی کنکور کاملا جامع ارائه دهند.

محاسن و معایب برنامه ریزی کنکور توسط پشتیبان و مشاوره تحصیلی توسط محصلان و دانشجویان

برخی از موسسات آموزشی که شکلی تخصصی در زمینه کنکور و موضوعات درسی کار می کنند، سعی می کنند با به کارگیری دانشجویان و محصلان دانشگاه سراسری ، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور ، دانشگاه غیرانتفاعیو … از پتاسیل دانشجویان برای مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی کنکور استفاده کنند. استفاده از دانشجویان دربرنامه ریزی کنکور یک مزیت عمده دارد. این شیوه از برنامه ریزی کنکور باعث می شود، مشاور تحصیلی کاملا در جو کنکور باشد. از تغییرات و تحولات کنکور و همچنین اهمیت دروس و ضرایب آن و مواردی از این قبیل آگاهی کامل داشته باشند.

با این حال این افراد توانایی مشاوران روانشناسی و تحصیلی آکادمیک را برای برنامه ریزی کنکور ندارند. ویژگی هایی چون آشنایی با تیپ شخصیتی، لوازم بهره گیری از توانایی ها و استعداد های دواطلبان کنکور و … چیزهایی است که دانشجویان برای برنامه ریزی کنکور کم دارند. به همین دلیل در برخی موارد دیده می شود که برخی از پشتیبان ها نتوانند کمک چندانی به داوطلب کنکور برسانند. داوطلب کنکور هم ترجیح می دهد که از مشاوره های او استفاده نکند.

پیشنهاد ما برای برنامه ریزی کنکور و مشاوره تحصیلی مورد نظر ما

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به عنوان یکی از مراکز مشاوره تحصیلی، تلاش کرده است برای برنامه ریزی کنکور از مشاورانی استفاده کند که هم به مسائل و ریزه کاری های کنکور آشنایی داشته باشند و هم به صورت حرفه ای و تخصصی مسائل مشاوره را آموزش دیده باشند. باید قبول کنیم که برنامه ریزی کنکور تبدیل به یک تخصص شده است. برای برنامه ریزی کنکور بایستی تجربه و تخصص را در کنار هم داشت. خیلی از افراد موفق و رتبه های برتر کنکور اذعان دارند که از تجربیات افراد موفق سالیان گذشته در برنامه ریزی کنکور و نهایتا قبولی در کنکور استفاده کرده اند. بنابراین نباید از این فرصت بی نظیر برای برنامه ریزی کنکور غافل ماند.

از سوی دیگر استفاده از علم روانشناسی در برنامه ریزی کنکور کارایی خود را به اثبات رسانده است. بنابراین پیشنهاد ما برای داوطلبان کنکور این است که برای برنامه ریزی کنکور از ترکیب هر دو نوع مشاوره (تجربه داوطلبان سال های گذشته و علم مشاوران تحصیلی و روانشناسی) استفاده نمایند. برنامه ریزی کنکور بایستی یک برنامه همه جانبه باشد. و استفاده از دانشجویان آموزش دیده یا مشاوران تحصیلی مجرب و مرتبط با دانش آموزان، کلید برنامه ریزی در کنکور خواهد بود.

برای برنامه ریزی کنکور باید همه جوانب دیده شود.

خب!! پس از بررسی جنبه های مقدماتی برنامه ریزی کنکور بهتر است که برویم سراغ بحث اصلی. یعنی برنامه ریزی کنکور. همان طور که تا اینجا هم چندین بار تاکید کرده ایم، داوطلبان کنکور باید توجه داشته باشند که یک برنامه ریزی کنکور خوب باید همه جانبه باشد. اگر بخواهیم ویژگی های کلی یک برنامه ریزی کنکورخوب را بیان کنیم به این جواب می رسیم:

ویژگی های یک برنامه ریزی کنکور مناسب:

  • برنامه ریزی کنکور باید متناسب با اهداف و توانایی های داوطلب باشد.
  • برنامه ریزی کنکور باید اجرایی و عملی باشد.
  • برنامه ریزی کنکور باید انعطاف پذیر و کارآمد باشد.
  • برنامه ریزی کنکور باید دواطلب کنکور را از آشفتگی و بی نظمی خارج کند.
  • برنامه ریزی کنکور باید مداومت داشته باشد تا داوطلب کنکور بتواند از ابتدا تا انتها با آن همراهی کند. و در میانه راه کنکور کم نیاورد.
  • برنامه ریزی کنکور باید به گونه باشد که داوطلب کنکور بتواند کارآمدی برنامه ریزی کنکور را ببیند. و پیشرفت خود را در آزمون های آزمایشی و حل مسائل مشاهده کند.
  • برنامه ریزی کنکور باید انعطاف پذیر باشد. و با توجه به نیازها و شرایط داوطلب کنکور، قابل تغییر باشد.
  • برنامه ریزی کنکور باید متناسب با گروه آزمایشی و رشته داوطلب کنکور باشد.

مشاوره تحصیلی,مشاوره تحصیلی تلفنی,مشاوره درسی,مشاوره درسی تلفنی,برنامه ریزی,برنامه ریزی تلفنی,مشاوره برنامه ریزی تلفنی,مشاوره کنکور,برنامه ریزی کنکور تلفنی,مشاوره تلفنی برنامه ریزی کنکور,مشاوره کنکور 97,برنامه ریزی کنکور 97,برنامه ریزی تلفنی کنکور 97,مشاوره تحصیلی تهران,کنکور آزمایشی,مشاوره تست زنی,مشاوره تلفنی تست زنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,9099075226,مشاوره کنکور رهیاب,مشاوره برنامه ریزی درسی,برنامه درسی,مشاوره برنامه ریزی کنکورِ تجربی

نقش زمان در برنامه ریزی کنکور

در برنامه ریزی کنکور مانند هر برنامه دیگری باید شرایط زمانی و مقدار زمان در دسترس داوطلب و مدت زمان مورد نیاز برای خواندن، بررسی و مرور و تست زنی در نظر گرفته شود. معمولاً داوطلبان کنکور از تابستان سال قبل از کنکور، شروع به برنامه ریزی کنکور و درس خواندن می کنند. با این حال ما معتقدیم که شروع برنامه ریزی کنکور لزوماً نباید از آغاز تابستان باشد. شروع برنامه ریزی کنکور باید متناسب با توان دانش آموز و رتبه مورد نظر او یا حتی دانشگاه یا رشته مورد نظر داوطلب کنکور باشد.

برای مثال کسی که قصد دارد در کنکور تجربی رتبه زیر ۱۰۰۰ بیاورد ولی در دوران متوسطه توجه چندانی به درس نداشته، برنامه ریزی کنکور نمی تواند از شروع تابستان ثمربخش باشد. برنامه ریزی کنکور برای فردی که تا دیروز درس نمی خوانده، یک شبه امکان پذیر نیست. امکان ندارد فردی که تا دیروز مثلا ۲ ساعت هم درس نمی خوانده به صورت ناگهانی به ۷ تا ۸ ساعت در روز یا حتی ۱۲ – ۱۳ ساعت در روز برسد. عادت به درس خواندن یک شبه حاصل نمی شود. و باید داوطلب کنکور برای درس خواندن طولانی مدت، تمرین کند. بنابراین برنامه ریزی کنکور برای کسی که عادت به درس خواندن داشته و کسی که عادت نداشته، متفاوت است.

زمان مناسب برای شروع برنامه ریزی کنکور

کثر رتبه های برتر کنکور سراسری و همچنین خیلی از افراد موفق کنکور از همان تابستان برنامه ریزی کنکوررا شروع می کنند. و با برنامه تا انتها پیش می روند. داوطلبان کنکور باید توجه داشته باشند، که شروع درس خواندن برای کنکور با برنامه ریزی برای کنکور دو موضوع کاملا مجزاست. همچنین برنامه ریزی کنکور به صورت کتبی و مدون که داوطلب طبق آن پیش می رود، با برنامه ریزی کنکور به صورت شفاهی که داوطلب آن را در ذهن دارد و بر اساس آن کار می کند، هم دو موضوع کاملاً متفاوت هستند. هرچند که برنامه ریزی کنکوربه صورت شفاهی یا ذهنی هم نوعی برنامه ریزی محسوب می شود، اما یک برنامه ریزی منسجم و مدون اثرگذاری بیشتری دارد.

در این مقاله هم هدف ما برنامه ریزی کنکور کتبی است. اکثر مشاوران تحصیلی هم پیشنهاد می کنند که داوطلب کنکور در شروع مسیر طولانی خود بایستی برنامه ریزی کنکور خود را به صورت کتبی در آورند. داشتن یک برنامه ریزی کنکور کتبی باعث می شود تا داوطلب به صورت منظم تر کار کند. برنامه ریزی کتبی برای داوطلب نوعی الزام به وجود می آورد. و تغییر و اصلاح آن هم راحت تر است.

مناسب ترین زمان برای برنامه ریزی کنکور

همان طور که اشاره شد برنامه ریزی کنکور برای اغلب داوطلبان کنکور، از تابستان شروع می شود. با این حال همیشه این سوال برای داوطلبان کنکور مطرح است که بهترین زمان برای برنامه ریزی کنکور و شروع درس خواندن چه موقع است؟ پیش از هر چیز باید به این نکته اشاره کنیم که بهترین نوع برنامه ریزی کنکور این است که شرایط داوطلب، رتبه مورد نظر داوطلب، تسلط داوطلب به دروس، شرایط هوشی، استعداد داوطلب و مواردی از این دست بستگی دارد. به همین خاطر برای شروع برنامه ریزی کنکور داوطلب باید شرایط خود را بسنجد و بر طبق آن به مشاور تحصیلی کنکور مراجعه کند.

از نظر ما مناسب ترین فرد برای برنامه ریزی کنکور خود دواطلب کنکور است. مشاور تحصیلی نقش راهنما را دارد. اگر داوطلب کنکور نیازها، اهداف و شرایط خود را به درستی و واقعی بیان کند، مشاوره کنکور می تواند او را برای برنامه ریزی کنکور ، به خوبی کمک کند. اما اگر داوطلب کنکور نتواند ارتباط موثر و درستی بامشاور تحصیلی برقرار کند، بر هم خوردن برنامه ریزی کنکور و عدم تحقق آن خواهیم بود. به همین خاطرمشاوران تحصیلی پیشنهاد می کنند، جلسات برای برنامه ریزی کنکور چندین جلسه و به صورت مستمر باشد. تا داوطلب بتواند به شناخت درستی از شرایط و وضعیت خود برسد.

مدیریت زمان کلیدی ترین نکته در برنامه ریزی کنکور است.

بخش برنامه ریزی کنکور یکی از مهم ترین  گام ها – و شاید مهمترین گام – برای رسیدن به موفقیت در کنکور است. چرا که اگر مسیر رسیدن به موفقیت از همان ابتدا روشن و مشخص نشود، وقت و انرژی زیادی را از داوطلب خواهد گرفت. و زمان چیزی غیرقابل جبران و برگشت ناپذیر است. اگر زمان از دست برود، بزرگترین سرمایه داوطلب کنکور از دست رفته است. و هدف اصلی از برنامه ریزی کنکور ، در واقع مدیریت زمان و رسیدن به بالاترین بهره وری در استفاده از زمان است. بنابراین وقت گذاشتن برای برنامه ریزی کنکور، هزینه کردن نیست. بلکه سرمایه گذاری بلند مدت برای یک راه ناشناخته است.

بنابراین هر چه قدر که شما بتوانید زودتر برنامه ریزی کنید، همان اندازه، از سایر رقبا جلوتر خواهید بود. پس اگر که فکر می کنید زمان زیادی را از دست داده اید و دیگر شانسی برای موفقیت در کنکور ندارید، نگران نباشید. هنوز خیلی دیر نشده. هنوز می توانید با برنامه ریزی مناسب بخشی از زمان مرده را زنده کنید. مهم این است که فرصت باقیمانده را خراب نکنید. در واقع برای برنامه ریزی کنکور هر چه زودتر تصمیم به برنامه ریزی کنید، بهتر است. با این کار شما می توانید به شکل مناسب تری مدت زمان مطالعه، تست زنی، آزمون و استراحت خود را برنامه ریزی کنید.

نقش گروه آزمایشی ( ریاضی، تجربی، انسانی و …) در برنامه ریزی کنکور

این که شما در چه گروه آزمایشی هستید و برای چه رشته ای می خواهید تحصیل کنید، به صورت مستقیم دربرنامه ریزی کنکور تاثیر دارد. معمولاً در گروه هایی که تعداد شرکت کننده ها و داوطلبان کنکور بیشتر می شود، شرایط برای قبولی در آن ها سخت تر می شود. علاوه بر این قبولی در رشته های پرطرفدار هم سخت تر است. بنابراین در برنامه ریزی کنکور، مدت زمان مطالعه، سرمایه گذاری روی دروس و … کاملاً نوع برنامه ریزی کنکور را تحت تاثیر قرار می دهد.

گروه های آزمایشی از این رو مهم هستند که معمولاً میزان تقاضا و قبولی متفوت است. مثلاً اگر شما ۱۰ یا ۱۵ سال پیش می خواستید در کنکور سراسری شرکت کنید، رقابت در بین داوطلبان گروه ریاضی شدیدتر بود. ظرفیت پذیرش دانشگاه ها محدود بود. تعداد داوطلبان در این گروه بیشتر از سایر گروه ها بود. و دانش آموزانی که درسشان بهتر بود هم ترجیح می دادند در رشته های مهندسی تحصیل کنند. همین امر باعث می شد تا رقابت در گروه ریاضی شدیدتر شود. به تبع آن قبولی در رشته های پرطرفدار مثل عمران و مکانیک سخت تر می شد. اما با گذشت زمان و اشباع بازار کار رشته های مهندسی و به خصوص عمران، اقبال عمومی نسبت به عمران و همچنین گروه ریاضی کاهش یافت.

رقابت در گروه تجربی سخت تر شده است و برنامه ریزی کنکور برای آن باید دقیق تر و سخت گیرانه تر باشد

در حال حاضر متقاضیان گروه تجربی بسیار بیشتر از گروه های ریاضی، انسانی و هنر شده است. همین موضوع باعث شده تا شرایط قبولی در رشته های گروه پزشکی سخت تر از گذشته شود. از سوی دیگر با بالاتر رفتن تعداد متقاضیان، رشد چشمگیری در پذیرش دانشگاه های علوم پزشکی نبوده ایم. بنابراین رقابت در گروه تجربی سخت تر از سایر گروه ها شده است. بنابراین برای برنامه ریزی کنکور اینکه شما در چه گروهی قرار است شرکت کنید، تاثیر مستقیم در زمان بندی و اصطلاحاً بودجه بندی درسی شما دارد.

از سوی دیگر اگر شما متقاضی گروه های ریاضی ، انسانی و هنر هستید، و می خواهید در رشته های پرطرفدارشرکت کنید، تفاوت چندانی در رقابت بالانشین ها به وجود نیامده است. و در هر صورت شما بایستی حداکثر تلاش خود را به کار بگیرید. اما اگر تا امروز دانش آموز درسخوانی نبوده اید. ولی می خواهید در یکی از رشته ها یا دانشگاه متوسط قبول شوید، قبولی در گروه ریاضی آسانتر از تجربی خواهد بود. و به طبع با یک برنامه ریزی کنکوری مناسب می توانید در رشته یا دانشگاه مورد نظر قبول شوید. بنابراین خیلی نا امید نباشید و از همین حالا برای برنامه ریزی کنکور اقدام کنید.

نقش ویژگی های شخصیتی در برنامه ریزی کنکور

در برنامه ریزی کنکور مهم ترین شاخص، ویژگی های شخصیتی خود داوطلب است. این که مشاوران ما تاکید دارند بهترین فرد برای برنامه ریزی کنکور خود داوطلب است به خاطر این است که داوطلب بهترین فردی است که می تواند ویژگی های شخصیتی را به مشاور تحصیلی بشناساند. هر فرد ویژگی های شخصیتی، رفتاری و عادت های خاص خود را دارد که برنامه ریزی کنکور بایستی بر اساس آن صورت بگیرد.

البته این بدان معنا نیست که برنامه ریزی کنکور بایستی همخوان با همه رفتارها و عادت های داوطلب باشد. چرا که ممکن است برخی از عادت های غلط در داوطلب وجود داشته باشد. لذا برنامه ریزی کنکور خوب، برنامه ای است که بتواند عادت های غلط را اصلاح کند. عادت های درست را تقویت کند. نقاط ضعف داوطلب را بشناسد. و نقاط قوت داوطلب را تقویت کند.

پژوهش های روانشناسی نشان می دهد که افراد دارای تیپ های شخصیتی متفاوتی هستند. برای تیپ های شخصیتی، دسته بندی های متفاوتی وجود دارد که یکی از معروفترین آن ها آزمون تیپ شخصیتی MBTI است. در این دسته بندی ۱۶ تیپ شخصیتی متفاوت وجود دارد. هر یک از افراد این تیپ بندی دارای ویژگی ها و توانایی های خاص خود هستند. و برای شغل های خاصی مناسب هستند. در برنامه ریزی کنکور هم بایستی این تیپ بندی شخصیتی در نظر گرفته شود.

برای آشنایی با تیپ های شخصیتی پیشنهاد می کنیم مقالات زیر را مطالعه کنید:

تیپ شخصیتی چیست؟

تیپ شخصیتی و الگوهای آن در تئوری تحلیل رفتار متقابل

برنامه ریزی کنکور,برنامه ریزی تلفنی,مشاوره تلفنی,مشاوره تحصیلی,مشاوره تحصیلی تلفنی,مشاوره درسی,برنامه ریزی درسی,تیپ شخصیتی مایرز بریگز,تیپ شخصیتی,آزمون تیپ شخصیتی,روانشناسی شخصیتی,تست روانشناسی,سایت های روانشناسی,مشاوره خانواده تلفنی,مشاوره روانشناسی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی,مشاوره رهیاب,مرکز مشاوره رهیاب,مشاوره تلفنی رهیاب,مشاوره روانشناسی تلفنی رهیاب,مشاوره روانشناسی تهران,مشاوره تلفنی تهران

برنامه ریزی کنکور همخوان با تیپ شخصیتی، میزان بازدهی و موفقیت داوطلب را افزایش می دهد

در نظر گرفتن تیپ شخصیتی دید بازتری را به فرد مشاوره دهنده در برنامه ریزی کنکور می دهد. در نظر گرفتن آن باعث می شود از نظر مشاور همه شانس موفقیت داشته باشند. منتها در رشته متناسب با ظرفیت های داوطلب. که این موضوع حتی می تواند معضل بی علاقگی شغلی یا بیکاری را هم تا حد زیادی برطرف سازد. اگر برنامه ریزی کنکور طبق تیپ شخصیتی فرد انجام شود، بازدهی و درصد موفقیت داوطلب به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. در اغلب مشاوره های تحصیلی شاهد هستیم که مشاور بنا به عدم تخصص، برای همه برنامه ای را تجویز می کند که برای خود او متناسب بوده است.

چه بسیارند دانش آموزانی که به خاطر متفاوت بودنشان نسبت به بقیه، سرکوفت می خورند و فرصت بروز توانایی های خود را پیدا نمی کنند. برنامه ریزی کنکوری خوبی است که بتواند فرصت ها و تهدیدهای پیش روی داوطلبان را با توجه به تیپ شخصیتی شان تشخیص دهد. و متناسب با آن، زمان مطالعه و استراحت، میزان تست زنی و مرور، نوع خلاصه نویسی و یادداشت برداری را طی یک برنامه ریزی کنکور و به شکلی جامع به داوطلب ارائه دهد.

نقش میزان و نوع مطالعه در برنامه ریزی کنکور

یک دیدگاه غلط در بین مشاوران تحصیلی و به خصوص در بین داوطلبان کنکور وجود دارد که فکر می کنند هر چه قدر مدت زمان مطالعه در برنامه ریزی کنکور بیشتر گنجانده شود، نتیجه ای که توسط داوطلب کسب خواهد شد بهتر است.  طبیعتاً بالا بردن مدت زمان مطالعه یکی از اهداف اصلی برنامه ریزی کنکور است. اما بیشتر از آن که افزایش زمان مطالعه مهم باشد، کیفیت مطالعه مهم است. و هنر یک مشاور خوب در برنامه ریزی کنکور این است که بتواند به داوطلب کمک کند هم مدت زمان مطالعه و هم کیفیت مطالعه به صورت توامان بالا رود.

علاوه بر این در برنامه ریزی کنکور باید به این نکته توجه شود که کنکور رقابتی است که بر پایه تقویت نقاط قوت و پوشش نقاط ضعف شکل می گیرد. در کنکور سراسری بیش از آن که میانگین درصد مهم باشد، تراز کسب شده در هر درس مهم است. تراز یک درس وقتی زیاد می شود که شما نسبت به میانگین داوطلبان، آن درس را بهتر زده باشید. هر چه قدر که عملکرد شما در آن درس نسبت به میانگین بهتر باشد، تراز نیز تصاعدی بالاتر می رود.

یعنی ممکن است شما با داشتن چند درصد نزدیک به میانگین و داشتن دو یا سه درس با درصد بسیار عالی، تراز بهتری را نسبت به زمانی کسب کنید که همه دوستان اندکی بهتر از میانگین است. یعنی ممکن است در حالت اول میانگین شما کمتر از حالت دوم باشد، ولی مجموعاً تراز و رتبه بسیار بهتری را کسب کنید. به همین دلیل است که خیلی وقت ها می شنوید یک تست می تواند رتبه ها را زیر و رو کند. از این رو مشاوره برنامه ریزی کنکور می تواند نقشی اساسی در بر طرف کردن نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت داوطلب کنکور را دارا باشد.

میزان مطالعه و بودجه بندی دروس باید در برنامه ریزی کنکور مشخص شود

در برنامه ریزی کنکور باید ببینید در چه دروسی قوی هستید. قوی بودن در یک یا چند درس یک مزیت است و شما باید آن را در برنامه ریزی کنکور لحاظ کنید. چرا که اگر از آن نقطه قوت استفاده نکنید، قطعا ضرر خواهید کرد. در برنامه ریزی کنکور و بودجه بندی خود باید زمان بیشتری را روی نقاط قوت خود اختصاص دهید. این سرمایه گذاری باید تا حدی ادامه داشته باشد، که شما به یک نقطه ثبات برسید و دیگر پیشرفتی در آن نباشد. نکته دیگری که در برنامه ریزی کنکور باید مود توجه مشاوران تحصیلی و داوطلبان قرار گیرد این است که نقاط ضعف باید پوشش داده شوند.

همان قدر که تراز بالا در بالا رفتن رتبه تاثیر دارد، اگر درصد شما از حدی پایین تر بیاید، تاثیر منفی بیشتری می گذارد. لذا برای اختصاص دادن زمان مطالعه برای دروس مختلف، این موضوع را در برنامه ریزی کنکوربگنجانید. و تلاش کنید نقاط ضعف را تا حدی بپوشانید. نکته دیگر این که اگر درسی مثل عربی برای همه دشوار است، و شما در آن خوب هستید، زمان بیشتری برای آن درس اختصاص دهید، تا بتوانید اختلاف خود را با بقیه بیشتر کنید.

نقش استراحت در برنامه ریزی کنکور

متاسفانه معمولاً در برنامه ریزی کنکور نقش استراحت و زمان اختصاص یافته برای آن بسیار ناچیز است. حتی در برخی از برنامه ریزی ها جایی برای استراحت دیده نمی شود. میزان استراحت باید با توجه به شرایط ، ویژگی شخصیتی و زمان مطالعه داوطلب کنکور باشد. همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد، رقابت کنکور یک ماراتن است. شما باید انرژی خود را تقسیم و مدیریت کنید. استراحت کردن نقش تعیین کننده در برنامه ریزی کنکور دارد. چرا که به شما کمک می کند تا بتوانید انرژی خود را بازیابی کنید. گاهی وقت ها استراحت دادن به مغز و آزاد کردن خستگی، باعث می شود تا بازدهی شما در مطالعه، حفظیات، حل مسئله و تست زنی افزایش یابد. به همین خاطر حتما در برنامه ریزی کنکور جایی برای استراحت در نظر بگیرید.

تاثیر خلاصه نویسی در برنامه ریزی کنکور

شاید شما هم به عنوان داوطلب کنکور درباره مطالعه هدفمند شنیده باشید. در برنامه ریزی کنکور ، یکی از مواردی که به داوطلبان کمک می کند تا زمان خود را به صورت هدفمند استفاده کنند، خلاصه نویسی و نوت برداری از یخش های مهم کتاب هاست. خلاصه نویسی کمک می کند تا برای مرور مطالب وقت کمتری صرف کنید. و بتوانید زمان خود را بر روی مباحث دیگر متمرکز کنید. با این حال هنر خلاصه برداری نعمتی است که هرکسی از آن بهره مند نیست. خیلی از افراد به خاطر تیپ شخصیتی خاص خود نمی توانند نکات مهم و کلیدی را به خوبی تمیز دهند. همین موضوع باعث می شود تا خیلی از موضوعات را ندیده بگیرند.

بنابراین توصیه می شود قبل از این که شروع به خلاصه برداری کنید، اول مطمئن شوید، که در این زمینه توانایی لازم را دارید. خیلی ها هستند وقتی خلاصه از یک مبحث برمی دارند، حجم بیشتری نسبت به خود مبحث پیدا می کند. خیلی ها هم هنر خلاصه نویسی را ندارند. اگر شما جزء آن دسته از داوطلبانی هستید که می توانید به خوبی خلاصه نویسی کنید، حتماً وقتی را در برنامه ریزی کنکور به آن اختصاص دهید. و الا سعی کنید یا از جزوه ها و خلاصه های افراد و کتاب های مطمئن استفاده کنید. یا اینکه کل مبحث را مطالعه کنید.

نقش خلاصه نویسی در بودجه بندی زمانی برای مرور درس ها در برنامه ریزی کنکور

داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که اگر در خلاصه نویسی تبحر کافی ندارند، بایستی زمان بیشتری را برای مرور درس ها در نظر بگیرند. این داوطلبان بایستی برنامه ریزی کنکور را طوری تنظیم کنند که زودتر از بقیه، مباحث و مواد درسی را تمام کنند. تا در ماه های نزدیک به کنکور فرصت کافی برای مرور مطالب درسی را داشته باشند. برنامه ریزی کنکور برای این دسته از افراد معمولاً فشرده تر و سنگین تر از سایر داوطلبان است. از این رو بالا بردن مدت زمان مطالعه در برنامه ریزی کنکور ، برای این افراد یک نکته کلیدی است.

از سوی دیگر باید توجه داشت که خلاصه برداری و نکته برداری از فرمول ها مهم و پرکاربرد، و همچنین نکات پر تکرار کنکور، از جمله مواردی است که در برنامه ریزی کنکور برای همه داوطلبان توصیه می شود. داشتن یک خلاصه مفید و وقت گذاشتن بر روی خلاصه برداری از نکات کلیدی سوالات، می تواند سرعت مرور مطالب را بهبود بخشد. به برخی از داوطلبان کنکور نیز در جلسات برنامه ریزی کنکور توصیه می شود، در کنار یادداشت فرمول ها، برای روشن شدن موضوع، یک نمونه سوال یا نمونه تست نیز یادداشت شود.

جایگاه آزمون ها در برنامه ریزی کنکور

در برنامه ریزی کنکور ، آزمون ها نقاط کلیدی شما هستند. شما بایستی در برنامه ریزی کنکور، متناسب با نوع آزمونی که در آن ثبت نام کرده اید،عمل کنید. در حال حاضر آزمون های بسیاری مثل آزمون های آزمایشی قلم چی، آزمون های سنجش، گزینه دو، گاج و … برگزار می شود. هر یک از این آزمون در مراحل مختلف آزمون، سرفصل های متفاوتی را امتحان می گیرند. بنابراین شما باید برای برنامه ریزی کنکور متناسب باآزمون ثبت نامی خودتان عمل نمایید.

در سیستم زمان بندی و برنامه ریزی کنکور شما، آزمون های آزمایشی نقاطی کلیدی هستند که شما می توانید از طریق آن ها عملکرد خود را بررسی کنید. از طریق آزمون شما می فهمید که برنامه ریزی کنکور شما مناسب بوده یا نه. می فهمید که در چه درس هایی نیاز به مرور بیشتری دارید و در کدام زمینه ها می توانید بهتر عمل کنید. با کمک آزمون می توانید در برنامه ریزی کنکور خود، تغییرات و اصلاحات را اعمال کنید. شما نبایستی حتی نتایج یک آزمون را سرسری بگیرید.

نتیجه آزمون هر چه قدر هم که خوب یا بد باشد، یک واقعیت هستند. اگر نتیجه بدی گرفتید، نباید مایوس شوید. شما هنوز زمان دارید و می توانید اشتباهات و کاستی های خود را جبران کنید. منتها بایستی در برنامه ریزی کنکور خود بازبینی کنید.

جایگاه تست و کتاب های کمک آموزشی در برنامه ریزی کنکور

اگر کنکور را یک مسابقه و یک رقابت در نظر بگیریم، پس باید به دنبال آماده سازی خود برای آن باشیم. دربرنامه ریزی کنکور مطالعه و تست زنی نقش بدنسازی و آماده سازی را دارند. و آزمون ها ی آزمایشی هم حکم مسابقه تدارکاتی را دارند. اگر کتاب های کمک آموزشی و معلمان را هم در جایگاه مربی در نظر بگیریم چندان بی راه نگفته ایم. اگر شما در برنامه ریزی کنکور ، فقط به دنبال مطالعه و مرور درس ها باشید قطعاً خطا کرده اید. در کنار مطالعه باید حتماً تست هم بزنید. تا بتوانید نتیجه درس خواندن و مطالعات خود را بررسی کنید. تست زدن در واقع مرور تاکتیک هاست. اگر شما روی اجرای تاکتیک ها کار نکنید و تمرین و مرور کافی نداشته باشید، در آزمون های آزمایشی و نهایتاً کنکور هم نتیجه نخواهید گرفت.

مسیر شروع برنامه ریزی کنکور تا خود آزمون کنکور مانند دوی ماراتن است. باید استمرار و مقاومت داشته باشید تا بتوانید تا روز کنکور روی فرم بمانید. اما خود آزمون کنکور، مسابقه سرعت و دقت است. از نظر برنامه ریزی کنکور وقتی شما بر یک موضوع مسلط هستید که بتوانید، تست مربوط به آن را در مدت زمان تعیین شده، پاسخ دهید. پس اگر شما صرفا قادر به حل یک سوال هستید دلیل نمی شود که بر آن تسلط دارید.

تست زنی به شما کمک می کند که به موضوع تسلط پیدا کنید. پس در برنامه ریزی کنکور زمانی را برای تست زنی اختصاص دهید.

شما باید مابین مطالعات دروس حفظی یا مسئله ای مثل ریاضیات، زمانی را در برنامه ریزی کنکور خود بگنجانید. تست زنی علاوه بر این که تسلط شما را بالا می برد، به شما کمک می کند تا مروری بر یک یا چند مبحث داشته باشید. و ارتباط مباحث مختلف را بهتر درک کنید. پس در برنامه ریزی کنکور نسبت مناسبی میان تست زنی و مطالعه در نظر بگیرید. البته با توجه به تیپ شخصیتی این نسبت متغیر است و شما باید به یک نسبت بهینه نزدیک شوید.

همچنین در برنامه ریزی کنکور توجه داشته باشید، هر چه قدر که به زمان کنکور نزدیک تر می شوید، نسبت مطالعات شما بایستی کم شده و تست زنی افزایش پیدا کند.

اهمیت کتاب های کمک آموزشی و کتاب های تست در برنامه ریزی کنکور

کتاب های آموزشی از این جهت مهم هستند که شما را با نمونه سوالات کنکور آشنا می کنند. در برنامه ریزی کنکور سعی کنید، جنبه های مختلف یک درس را بررسی کنید. و متناسب با آن دو یا چند کتاب کمک آموزشی تهیه نمایید. برخی از کتاب های کمک آموزشی بیشتر به صورت درسنامه هستند. در صورتی که معلمان شما، تسلط خوبی بر موضوعات ندارند، کتاب های کمک آموزشی به شما کمک زیادی می کنند تا بتوانید فاصله خود را با سایر داوطلبان کنکور کمتر کنید. بنابراین در برنامه ریزی کنکور تلاش کنید بخشی را به مطالعه درسنامه ها و نکات کلیدی اختصاص دهید.

از سوی دیگر داشتن دو یا چند کتاب کمک آموزشی به شما کمک می کند تا با سوالات متنوع تری آشنا شوید. استفاده از درسنامه آن ها و تست های متنوع کمک می کند هم تسلط شما بیشتر شود. و هم بتوانید قدرت تست زنی را بالاتر ببرید. بنابراین در برنامه ریزی کنکور بخشی از زمان خود را به مرور کتاب های آموزشیخود اختصاص دهید.

این بخش از برنامه ریزی کنکور هم به پایان رسید. امیدوارم که شما از این مقاله استفاده لازم را برده باشید. در صورتی که سوالی برای شما باقی مانده است می توانید با مشاوران تحصیلی صدای رهیاب تماس بگیرید. و از متخصصان تحصیلی ما در مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید.

مشاوره تحصیلی,مشاوره تحصیلی تلفنی,مشاوره درسی,مشاوره درسی تلفنی,برنامه ریزی,برنامه ریزی تلفنی,مشاوره برنامه ریزی تلفنی,مشاوره کنکور,برنامه ریزی کنکور تلفنی,مشاوره تلفنی برنامه ریزی کنکور,مشاوره کنکور 97,برنامه ریزی کنکور 97,برنامه ریزی تلفنی کنکور 97,مشاوره تحصیلی تهران,کنکور آزمایشی,مشاوره تست زنی,مشاوره تلفنی تست زنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,9099075226,مشاوره کنکور رهیاب,مشاوره برنامه ریزی درسی,برنامه درسی,مشاوره برنامه ریزی کنکورِ تجربی

راه های برقراری تماس با مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، جهت برنامه ریزی کنکور

در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب، متخصصان زبده ما آماده هستند تا پاسخگوی شما داوطلبان کنکور باشند. برای برقراری تماس با ما کافی است از طریق تلفن ثابت شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره شماره گیری نمایید. و از مشاوره تحصیلی ما در موضوعات مختلف آموزشی، از جمله برنامه ریزی کنکوربهره مند شوید. در زیر لیستی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب معرفی شده است:

خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره برنامه ریزی کنکور

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع ثبت نام کنکور تجربی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع ثبت نام کنکور انسانی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع ثبت نام کنکور ریاضی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع ثبت نام کنکور هنر

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع ثبت نام کنکور زبان

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع معرفی دانشگاه سراسری

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع معرفی دانشگاه پیام نور

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع معرفی دانشگاه آزاد اسلامی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع معرفی دانشگاه غیر انتفاعی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع معرفی دانشگاه فنی حرفه ای

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع معرفی دانشگاه علمی کاربردی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره کنکور تلفنی (مشاوره کنکور سراسری)

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره انتخاب رشته تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره معافیت تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره معرفی رشته های دانشگاهی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره معرفی دانشگاه های کشور

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره پذیرش دانشگاه بدون کنکور

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره کنکور دکتری تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع  مشاوره انتخاب رشته ارشد

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع  مشاوره انتخاب رشته دکتری


مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما 
برای تماس با مشاوران تحصیلی ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل


خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب در زمینه مشاوره کنکور سراسری

مشاوره کنکور تجربی تلفنی

مشاوره کنکور انسانی تلفنی

مشاوره کنکور ریاضی تلفنی

مشاوره کنکور هنر تلفنی

مشاوره کنکور زبان تلفنی


مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما 
برای تماس با مشاوران تحصیلی ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل


خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب

مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی


مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما 
برای تماس با مشاوران تحصیلی ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل


شما می‌توانید در هر زمانی بین ساعات ۸ صبح تا ۱۰ شب با مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب تماس بگیرید و از تجربه مشاوران زبده مشاوره تلفنی صدای رهیاب استفاده کنید.


مشاوره تحصیلی,مشاوره تحصیلی تلفنی,مشاوره درسی,مشاوره درسی تلفنی,برنامه ریزی,برنامه ریزی تلفنی,مشاوره برنامه ریزی تلفنی,مشاوره کنکور,برنامه ریزی کنکور تلفنی,مشاوره تلفنی برنامه ریزی کنکور,مشاوره کنکور 97,برنامه ریزی کنکور 97,برنامه ریزی تلفنی کنکور 97,مشاوره تحصیلی تهران,کنکور آزمایشی,مشاوره تست زنی,مشاوره تلفنی تست زنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,9099075226,مشاوره کنکور رهیاب,مشاوره برنامه ریزی درسی,برنامه درسی,مشاوره برنامه ریزی کنکور  برای مشاوره تحصیلی تلفنی می توانید با مشاوران مشاوره تلفنی صدای رهیاب در تماس باشید:

مشاوره تحصیلی,مشاوره تحصیلی تلفنی,مشاوره درسی,مشاوره درسی تلفنی,برنامه ریزی,برنامه ریزی تلفنی,مشاوره برنامه ریزی تلفنی,مشاوره کنکور,برنامه ریزی کنکور تلفنی,مشاوره تلفنی برنامه ریزی کنکور,مشاوره کنکور 97,برنامه ریزی کنکور 97,برنامه ریزی تلفنی کنکور 97,مشاوره تحصیلی تهران,کنکور آزمایشی,مشاوره تست زنی,مشاوره تلفنی تست زنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,9099075226,مشاوره کنکور رهیاب,مشاوره برنامه ریزی درسی,برنامه درسی  تلفن مشاوره تلفنی صدای رهیاباز سراسر کشور فقط با تلفن ثابت و بدون پیش شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

مشاوره تحصیلی,مشاوره تحصیلی تلفنی,مشاوره درسی,مشاوره درسی تلفنی,برنامه ریزی,برنامه ریزی تلفنی,مشاوره برنامه ریزی تلفنی,مشاوره کنکور,برنامه ریزی کنکور تلفنی,مشاوره تلفنی برنامه ریزی کنکور,مشاوره کنکور 97,برنامه ریزی کنکور 97,برنامه ریزی تلفنی کنکور 97,مشاوره تحصیلی تهران,کنکور آزمایشی,مشاوره تست زنی,مشاوره تلفنی تست زنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,9099075226,مشاوره کنکور رهیاب,مشاوره برنامه ریزی درسی,برنامه درسی  شبکه های اجتماعی مشاوره تلفنی صدای رهیاب : کانال تلگرام مشاوره تلفنی صدای رهیاب – صفحه اینستاگرام مشاوره تلفنی صدای رهیاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی