مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی رهیاب

مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی رهیاب

مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی رهیاب

مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی رهیاب

مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی سربازی رهیاب
این مرکز خدمات مشاوره تلفنی سربازی، مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره تلفنی نظام وظیفه، مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره تلفنی معافیت سربازی، مشاوره تلفنی ازداواج و ... را ارائه میدهد.

مشاوره خیانت تلفنی

يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۲۹ ب.ظ
مشاوره خیانت تلفنی

مشاوره خیانت تلفنی از جمله خدماتی است که مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب ارائه می دهد. در کنار مشاوره خیانت تلفنی ، مرکز مشاوره صدای رهیاب در زمینه های مشاوره زندگی مشترک تلفنی ، مشاوره طلاق تلفنی ، مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره کودک تلفنی ، مشاوره تلفنی نوجوان، مشاوره تحصیلی تلفنی،‌ مشاوره تلفنی ازدواج،‌ مشاوره افسردگی،‌مشاوره جنسی،‌ مشاوره خیانت و … نیز آماده پاسخگویی به مشکلات شما هم وطنان عزیز است.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است تا بتواند در راستای اعتلای آگاهی مردم کشور عزیزمان برای حل مشکلات پیش‌روی آنان در زندگی گام بردارد. از این رو با کمک مشاوران و روانشناسان مجرب و حرفه‌ای مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب،‌ در تلاشیم تا بتوانیم سنگ های پیش پای هم وطنانمان را برداریم. و از طریق ارائه بهترین خدمات مشاوره تلفنی به افزایش کیفیت زندگی ایشان کمک کنیم.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

تعریف خیانت :

خیانت در لغت مشتق از «خَوَن» به معنای مخالفت با حق و پیمان در پنهانی است. اهل لغتخیانت را از جمله مخالفت با حق از طریق نقض عهد مخفیانه معنا کرده‌اند. خیانت معانی گوناگون و گسترده ای دارد که عبارتند از: ۱- بدعهدی، بیوفایی ۲- پیمانشکنی، عهدشکنی، غدر ۳- بیعصمتی، بیعفتی، زناکاری ۴- دزدی ۵- دغلی، نادرستی، ناراستی. همان طور که مشاهده می شود،خیانت ابعاد مختلفی دارد. و هر مرحله از خیانت، شکل متفاوتی به خود می گیرد.

در همه جوامع بشری، خیانت، با هر فرهنگ و اعتقاداتی، فعلی ناپسند است. اما در موضوع خانواده، خیانت به بدعهدی یکی از زن ها یا مردها به پیمان ازدواج گفته می شود. که در نهایت منتهی می شود به روابط نامشروع و زنا. که این مرحله از خیانت، نهایت زشتی و ناپسندی است. که برای همه افراد عملی نابخشودنی شناخته می شود.

خیانت ، عملی غیر قابل گذشت؟

واژه طلاق و خیانت همیشه در کنار هم معنا شده اند. خیانت از آن دسته عمل هایی است که بازگشت ناپذیر است، تحمل ناپذیر است و غیرقابل بخشش. نمی شود با فردی که خیانت کرده تا کرد. پای او ماند و با خیانتکار زندگی کرد. وقتی که طلاقی اتفاق می افتد، زندگی مشترکی از هم می پاشد. یا ازدواجی پایان می یابد، همیشه راه بازگشتی وجود دارد. مشکلات اقتصادی با صبر و همیاری، حل می شود. خیلی از مشکلات جنسی و ناباروری قابل درمانند. اما گویی خیانت نه قابل گذشت است. و نه بخشودنی. خیانت کار همیشه سایه سنگین خیانت را حس می کند. و نظر منفی نسبت به فرد خیانتکار قابل جبران نیست. یا خیلی می توان جبران کرد.

خیلی فرقی نمی‌کند اسمش را چه بگذاریم، «خیانت»، «بی‌وفایی»، «کم مهری» یا «ظلم» اسمش هرچه باشد. پیامد‌ها و آسیب‌هایش یکی است. آسیبی به بزرگی کشتن یک زندگی.‌‌ همان زندگی مشترک که روزگاری نه چندان دور باامید به وفاداری و با آرزوی داشتن روزهایی شاد آغاز شد.
واقعیت این است که خیلی از زوج‌ها تعهد در زندگی مشترک را در کارکردن، انجام وظایف معمول و به دست کردن حلقه ازدواج خلاصه می‌کنند. اما «بار بارا دی آنجلیس» می‌گوید: تعهد واقعی یک حلقه ازدواج. عقدنامه، سند ازدواج یا سال‌هایی نیست که با یکدیگر زندگی کرده‌اید. بلکه رفتار شماست در یک یک روزهای زندگی با فردی که دوستش دارید.

اما سوالی که مطرح می شود این است که چه می شود، خیانت اتفاق می افتد؟

خیلی از افراد، عامل اصلی خیانت را خود فرد خیانتکار در نظر می گیرند. بی آنکه کسی یا چیز دیگری را مسبب خیانت بدانند. در خیانت قطعاً فرد خیانتکار بیشترین تقصیر را دارند. اما تجربه ما در جلسات مشاوره خیانت و طلاق نشان می دهد که همسر او هم چندان بی تقصیر نیست. در بسیاری از مواردِ خیانت، بی میلی همسر، عدم توجه و عشق ورزی به همسر و بی توجهی به نیازهای جنسی همسر، از عوامل اصلی روی آوردن همسر به خیانت و داشتن رابطه با سایر افراد است.

در این میان البته نباید نقش فیلم های پورن (مستعجن) فیلم های ماهواره ای با موضوعات بی بنده باری و خیانت، تاثیر بسزایی در بر هم خوردن روابط زناشویی و تلخ شدن زندگی مشترک و نهایتاً روی آوردن به خیانت دارد.

چرا در زندگی مشترک باید خیانت را جدی تر گرفت؟

متاسفانه آمار طلاق و خیانت در کشور ما، نشانگر وضعیت نامناسبی هستند. آمارهای رسمی و غیررسمی و همچنین تحلیل و بررسی داده های سایت های معتبری چون گوگل نشان می دهند که موضوع خیانت بیش از هر زمان دیگری شده است. گسترش شبکه های اجتماعی نیز بر روابط پنهانی و خیانت دامن زده اند. در کنار آن ها دسترسی آسان به فیلم های مستعجن و روی آوردن جامعه به سریال های خارجی که تناسب چندانی با فرهنگ ما ندارند، بحث خیانت کردن به همسر و شکلگیری روابط نامشروع را بسیار عادی جلوه داده. و در حال عادی سازی آن در کل جهان و بالاخص ایران هستند.

در شهرهای بزرگی مثل تهران، نیز شاهد افزایش چشمگیر طلاق هستیم. آمارهایی که هر روز نگران کننده تر می شوند. اما نکته ای که در این میان، خود را به شکلی چشمگیر بروز می دهد، تاثیر بالای دوستی با جنس مخالف است. دوستی دختر و پسر و زن و مرد، مستقیماً با نرخ خیانت و طلاق در ارتباط است. و شاید بهترین راه برای جلوگیری از طلاق و خیانت، فرهنگسازی و ارائه راه حل هایی برای جلوگیری از این گونه دوستی هاست.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

اهمیت توجه به مشاوره خیانت

جلسات مشاوره خیانت نشان می دهد که خیلی از خیانت ها به خاطر عدم تامین همسر در محیط خانواده و زندگی مشترک و روابط زناشویی است. در بسیاری از جلسات مشاوره خیانت و مشاوره طلاق مشاهده می شود که عامل اصلی خیانت به همسر، دوستی های پیش از ازدواج، عدم تامین نیازهای عاطفی و جنسی پس از ازدواج و همچنین نگاه کردن به فیلم های مستعجن و پورن و سریال های سست کننده بنیان های خانواده است. اگر شما نیز یکی از زوج هایی هستید که فکر می کنید خود یا همسرتان دارید به سمت خیانت متمایل می شوید، باید هر چه سریع تر برای حل مشکل اقدام کنید.

برای پیشگیری از خیانت باید بتوانید شرایط را کنترل کنید. و خود یا همسرتان را شرایط بحرانی خارج کنید. برای خروج از این وضعیت استفاده از علم و تجربه مشاوران خیانت و مشاوران طلاقمی تواند کارساز باشد. استفاده از راهنمایی های این افراد قطعا می تواند خیلی از مشکلات شما را حل کند. بالطبع مشاوره خیانت هم همچون سایر مشاوره ها، اگر در همان ابتدای راه صورت پذیرد می تواند موثرتر باشد. و اثربخشی و مدت زمان حل مشکل را کاهش دهد. با این حال اگر دارید وارد وضعیت بحرانی می شوید، باز هم دیر نشده است. چون اقدام برای حل مشکل خیانت بهتر از این است که هیچ اقدامی صورت نگیرد.

مهمترین چیز در مشاوره خیانت این است که خودتان در پی جبران و حل مشکل باشید.

وقتی رهایی از خیانت و مراجعه به مشاوره خیانت جزئی از دغدغه شما شده است، یعنی شما در صدد جبران هستید. و این، کار را ساده تر می کند. با این حال اقدام عجولانه و احساسی ممکن است شرایط را بدتر کرده. و خود یا همسرتان را دچار خیانت کند. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم، در این زمینه ابتدا با مرکز مشاوره خیانت یا طلاق در تماس باشید. و به صورت هدفمند و جدی با خیانت رو به رو شوید.

مراجعه به مشاوره خیانت به این دلیل مهم است که شما بایستی برای حل مشکل، ابتدا آن مسئله و مشکل را به خوبی شناسایی کنید. همان طور که در ادامه خواهیم دید، خیانت انواع مختلف و دلایل خاص و گوناگونی را دارد. برای مواجه شدن با هر یک از عوامل خیانت و انواع خیانت بایستی تجربه، تبحر و علم مخصوص به آن را داشته باشید. و مراکز مشاوره خیانت یکی از بهترین مکان ها برای حل مشکل خیانت هستند.

انواع خیانت

تجربه مشاوران خیانت نشان می دهد که خیانت ممکن است به شکل های مختلفی بروز کند.عمده ترین شکل های خیانت عبارتند از : خیانت رفتاری، خیانت ذهنی، خیانت کلامی، خیانت احساسی و عاطفی، خیانت جنسی و روابط نامشروع.

برخی از عوامل عمده خیانت

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، جلسات مشاوره خیانت نشان می دهد عوامل زیادی می توانند زمینه ساز خیانت باشند. عمده ترین عوامل به وجود آورنده خیانت که در سال های اخیر مشاهده شده عبارتند از: مشکل در روابط جنسی و  روابط زناشویی، سردی روابط، اعتماد به نفس پایین و خودانگاره منفی نسبت به خود، داشتن اختلالت و مشکلات روانشناختی، دوستی با جنس مخالف پیش از ازدواج، ازدواج های اجباری، انتقام گرفتن، برآورده نشدن نیازهای جنسی، هیجان خواهی، دلایل اقتصادی و مشکلات مالی، کنجکاوی.

عواقب خیانت و تاثیر آن بر آینده خانواده

باید بپذیریم که در برخی از ازدواج ها ، از روی اجبار خانواده انجام می شود. و زوجین از همان ابتدا نسبت به هم بی میل هستند. چنین ازدواج هایی معمولاً به طلاق و خیانت ختم می شوند. با این حال در بسیاری از موارد خیانت در شرایطی اتفاق می افتد که زوجین به هم علاقه و عشق داشته اند. در چنین شرایطی آسیب های خیانت بسیار بیشتر است. تجربه جلسات مشاوره خیانت و مشاوره روانشناسی بعد از خیانت و طلاق نشان می دهد که فرد پس از خیانت و طلاقدچار بی اعتمادی، شکاکی، بی میلی نسبت به زندگی، استرس و اضطراب، و مواردی از این دست می شود.

در این شرایط هم فرد خیانت کار و هم کسی به او خیانت شده، هر دو آسیب می بینند. و برای ادامه زندگی مشترک یا ازدواج مجدد و تشکیل زندگی جدید، دچار نوعی سردی، شک و تردید نسبت به همسر می شوند. که برای حل این مشکل پیشنهاد می شود افراد به مشاور روانشناس مراجعه کنند.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

اهمیت مراجعه به مراکز مشاوره خانواده و مشاوره خیانت در زندگی مشترک

برای مدیریت بهتر و مواجهه بهتر با عوامل به وجود آورنده خیانت، افراد و به خصوص زوج های جوان بایستی آموزش ببیننند. برای این کار پیشنهاد می شود زوج های جوان به طور مستمر ازمشاوره خانواده یا مشاوره خیانت استفاده کنند. و آموزش ها و راهنمایی های لازم برای کنترل موقعیت و راه های پیشگیری از خیانت را آموزش ببینند.

در برخی موارد دیده می شود که فرد دچار بیماری روانشناختی است. که اگر درمان نشود، باید منتظر خیانت و تشدید تنش ها در زندگی مشترک باشیم. هر چند که خیانت در بین سنین مختلف اتفاق می افتد. اما خیلی از خیانت ها در همان سال های اولیه ازدواج و زندگی مشترکاتفاق می افتد. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم هر چند وقتی یک با به مراکز مشاوره خانواده یامشاوره خیانت مراجعه کنید. و نگذارید که مشکلات ریز و قابل حل، به مشکلات جدی و لاینحل تبدیل شوند.

چرا جلسات مشاوره خیانت می توانند به زوج ها کمک کنند؟

در جلسات مشاوره زندگی مشترک دیده می شود که در اکثر موارد مشکلات زوج ها، کوچک و جزئی است. و عامل به وجود آورنده خیانت می تواند به راحتی مرتفع گردد. جلسات مشاوره خیانت می تواند سطح آگاهی زوج ها را بالا ببرد. مشکلات را روشن تر کند. و در نهایت حل مشکلات را راحت تر کند. در بسیاری از جلسات مشاوره خیانت دیده شده است که زوجین حتی دلیل دلخوری و تمایل به خیانت همسرشان را نمی دانند. جلسات مشاوره خیانت کمک می کند تا زوج ها بتوانند ناگفته های همدیگر را درک کنند. و در جهت حل مشکل و جلوگیری از خیانت تلاش نمایند.

دیدگاه منفی نسبت به مشاوره خیانت باید اصلاح شود.

معمولا همه افراد هنگام مطرح شدن نام خیانت یا مشاوره خیانت ، نسبت به آن واکنش منفی نشان می دهند. هدف ما در جلسات مشاوره خیانت حل کردن مشکل و جلوگیری از خیانت است. مراجعه به مشاور خیانت نه تنها عملی ناپسند نیست. بلکه به شما کمک می کند تا از بروز یک عمل ناپسند و نامشروع جلوگیری کنید. مراجعه به مراکز مشاوره خیانت، نشانگر آن است که شما در پی حل کردن مشکلات زندگی مشترک هستید. پس اگر در زندگی مشترکتان مشکلی دارید، باید به دنبال حل آن باشید. جلسات مشاوره خیانت هم برای راهنمایی و کمک به خانواده ها و تحکیم بنای آن است.

مشکلی که در مشاوره خیانت حضوری وجود دارد!!

متاسفانه دیدگاه عموم نسبت به مشاوره خیانت حضوری چندان مطلوب نیست. و همین موضوع باعث می شود که مراجعه به این مراکز معمولاً زمانی انجام شود که دیگر کار از کار گذشته است. و تاثیرگذاری آن به صفر می رسد. همین موضوع باعث می شود تا خاطرات تلخ افراد نسبت به جلسات مشاوره طلاق، بر عملکرد واقعی آن نیز تاثیر بگذارد. در جلسات مشاوره خیانت حضوری، معمولاً زوج ها نمی توانند دلیل یا عامل ناراحتی خود را بروز دهند. در بسیاری از شهرها و روستاها دسترسی به مراکز مشاوره طلاق امکان پذیر نیست. و در شهرهای بزرگ ها هم مراجعه به این مراکز معمولاً پر هزینه و وقت گیر است. و همین موضوع باعث می شود که افراد کمتر به مراکزمشاوره خیانت مراجعه کنند.

ما به شما این نوید را می دهیم که این مشکل مراکز مشاوره خیانت حضوری حل شده است. در سال های اخیر مراکز مشاوره خیانت تلفنی زیادی راه اندازی شده است. و شما می توانید با استفاده از مشاوره خیانت تلفنی ، با کمتری مشکل، مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

چرا مشاوره خیانت تلفنی را توصیه می کنیم؟

با استفاده از مشاوره خیانت تلفنی ، در کوتاه ترین زمان ممکن، مشاوران خیانت در سترس هستند. و شما می توانید از مشاوره آن ها در زمینه های مختلف خیانت استفاده کنید. مشاوره خیانت تلفنی به شما امکان می دهد تا در هر ساعت از شبانه روز، مشاوره ها و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. ضمن اینکه مشاوره خیانت تلفنی مشکلات رفت و آمد را ندارد. در مشاوره خیانت تلفنی شما می توانید بدون سانسور، مشکلات خود را مطرح کنید. شما می توانید بدون مشکل با مشاوران مختلف صحبت کنید. مشکلتان را حل کنید. و از به وجود آمدن خیانت و طلاقجلوگیری کنید.

علاوه بر این مشاوره خیانت تلفنی هزینه های شما را هم کاهش پیدا می دهد. در مشاوره خیانت تلفنی شما می توانید با صرف هزینه کمتر، همان مشاوره ای را دریافت کنید که درمشاوره خیانت حضوری دریافت می کنید. با توجه به اینکه در خیلی از شهرها و روستاها مراکزمشاوره خیانت وجود ندارد، در مشاوره خیانت تلفنی این مشکل حل شده است. و شما می توانید از سراسر کشور، تماس بگیرید و با استفاده از خدمات مشاوره خیانت تلفنی ، مشکلات خود را حل کنید.

مشاوره خیانت تلفنی ، یک راه آسان و سریع برای پیشگیری و حل مشکلات زناشویی و زندگی مشترک

با روی کار آمدن فناوری های جدید اینترنتی و الکترونیکی، عصر حاضر را عصر اینترنت و خدمات الکترونیکی نامیده اند. زندگی راحت تر و امکانات در دسترس تر شده اند. و بالطبع خدمات مشاوره هم بایستی در راستای این نوع زندگی پیش برود. خدمات مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و … از جمله خدمات جدید می باشند که در چند سال اخیر، جای خود را در میان خدمات مشاوره باز کرده اند. دسترسی سریع و آسان، ارزانی نسبی و راحتی استفاده از این خدمات باعث شده تا مشاوره تلفنی – و همین طور مشاوره تلفنی خیانت – نیز با استقبال خوبی مواجه شود.

مزیت مرکز تلفنی صدای رهیاب نسبت به سایر مراکز مشاوره خیانت تلفنی

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در کادر مشاوران خود از مشاوران زبده ای در زمینه مشاوره خیانت تلفنی استفاده می کند. اکثر مشاوران مرکز مشاوره خیانت تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. بخشی از کادر مشاوره تلفنی صدای رهیاب را اساتید و مدرسان دانشگاهی یا استادان هیئت علمی رشته روانشناسی هستند. که در حوزه مشاوره طلاق، مشاوره جنسی، مشاوره زناشویی، مشاوره زندگی مشترک، تخصص دارند. و شما می توانید با خیال آسوده و بی هیچ دغدغه ای از مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره خیانت تلفنی مشورت بگیرید.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است تا هزینه های مکالمه را به گونه ای تعیین کند که هم وطنان عزیز بتوانند، با دغدغه مالی کمتری مشکلات خانوادگی و زندگی مشترک خود را حل کنند. به همین خاطر مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به شما زوج های عزیز این مژده را می دهد که هزینه تماس برای مشاوره خیانت تلفنی ، بسیار پایین تر از سایر مراکزمشاوره تلفنی بوده و در حدود ۶۰ درصد سایر مراکز مشاوره تلفنی است.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

برای استفاده از خدمات مشاوره خیانت تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

برای استفاده از خدمات مشاوره خیانت تلفنی صدای رهیاب شما می توانید در طول شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل اقدام کنید. برای تماس با مرکز مشاوره خیانت تلفنی صدای رهیاب کافی است به یک خط ثابت تلفن دسترسی داشته باشید. برای تماس هم کافی است شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت بگیرید و از مشاوره مشاوران زبدهمرکز مشاوره خیانت تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید. شما می توانید در حوزه های زیر از خدمات مشاوره خیانت تلفنی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید.

خدمات مشاوره خیانت تلفنی صدای رهیاب – بخش اول

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع خیانت عاطفی

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع خیانت رفتاری

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع خیانت ذهنی

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع خیانت کلامی

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع خیانت جنسی

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع مشاوره نقش بی میلی جنسی مردان در خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع مشاوره نقش بی میلی جنسی زنان در خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع مشاوره آشنایی با خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع نحوه برخورد با خیانت کار

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع مشاوره و حل شک داشتن به همسر

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع عدم توجه به همسر

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع بی میلی به همسر

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع دعوای خانوادگی و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع انتقام گیری با خیانت و جلوگیری از آن

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع آسیب های خیانت بر خانواده

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع جلوگیری از پیش آمدن خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع پیشگیری از خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع افسردگی و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع ناباروری و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع بیماری های جنسی و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع مسائل مالی و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع داشتن تعدد همسر و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع اختلاف سن و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع ادامه تحصیل و خیانت

خدمات مشاوره خیانت تلفنی صدای رهیاب – بخش دوم

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع ازدواج دوم شوهر و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع مشکلات روحی روانی و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع بالابردن اعتقادات دینی و جلوگیری از خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع شبکه های اجتماعی و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع ماهواره و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع دوستی دختر و پسر و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع دخالت والدین و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع کاهش عشق به همسر و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع دوستی های پس ازادواج و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع اختلاف سطح اجتماعی خانواده های زوجین و خیانت

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی


مرکز مشاوره خانواده تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما
برای تماس با مشاوران خیانت ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت 
۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۸/۲۰
  • ۱۰۱ نمایش
  • مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی سربازی رهیاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی