مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی رهیاب

مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی رهیاب

مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی رهیاب

مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی رهیاب

مرکز مشاوره تلفنی تحصیلی روانشناسی سربازی رهیاب
این مرکز خدمات مشاوره تلفنی سربازی، مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره تلفنی نظام وظیفه، مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره تلفنی معافیت سربازی، مشاوره تلفنی ازداواج و ... را ارائه میدهد.

مشاوره درسی کنکور – مشاوره تحصیلی تلفنی

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۹ ب.ظ
مشاوره درسی کنکور – مشاوره تحصیلی تلفنی
مشاوره تحصیلی,مشاوره تحصیلی تلفنی,مشاوره درسی,مشاوره درسی تلفنی,برنامه ریزی,برنامه ریزی تلفنی,مشاوره برنامه ریزی تلفنی,مشاوره کنکور,برنامه ریزی کنکور تلفنی,مشاوره تلفنی برنامه ریزی کنکور,مشاوره کنکور 97,برنامه ریزی کنکور 97,برنامه ریزی تلفنی کنکور 97,مشاوره تحصیلی تهران,کنکور آزمایشی,مشاوره تست زنی,مشاوره تلفنی تست زنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,9099075226,مشاوره کنکور رهیاب,مشاوره برنامه ریزی درسی,برنامه درسی,مشاوره برنامه ریزی کنکورِ تجربی,مشاوره درسی کنکور,مشاوره درسی تلفنی,درسی کنکور

مشاوره درسی کنکور – مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره درسی کنکور از جمله خدمات مشاوره تحصیلی صدای رهیاب است. که به شیوه ای متفاوت از سایرمشاوره های تحصیلی موجود خدمت تمامی داوطلبان کنکور ارائه می شود. ما در مشاوه درسی کنکور صدای رهیاب بر آن هستیم تا با توجه به آزمون تیپ شخصیتی ، طبیعت جسمانی و شرایط خانوادگی و اجتماعی هر داوطلب کنکور سراسری و کنکور آزاد ، خدمات مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسیارائه دهیم.

اهمیت مشاوره درسی کنکور

مشاوره درسی کنکور از جمله مواردی می باشد که هر انسان موفقی در کنکور مقاطع مختلف تحصیلی همواره از آن بهره مند شده است. در حقیقت کمتر کسی بدون بهره گیری از مشاوره درسی کنکور توانسته است موفقیت های چشمگیری در کنکور مقاطع تحصیلی مختلف کسب کند. از این رو مشاوره درسی کنکور نقشی بسیار اساسی در موفقیت تحصیلی داوطلبان کنکور دارد. به خصوص زمانی که با توجه به آمار قبولی کنکور در هر سال متوجه می شویم که عدم استفاده از مشاوره درسی کنکور باعث شود که رتبه کنکور دوطلبان چندان مساعد نمی باشند.

این امر زمانی اهمیت فوق العاده خود را نشان می دهد که داوطلب کنکور در شرایطی قرار دارد که بی اهمیت ترین و ساده ترین اشتباه در برنامه ریزی درسیو سر جلسه آرمون کنکور می تواند آینده داوطلب کنکور ، به خصوص آینده شغلی او ، را دچار تغییر کرده ، و از اهدافش باز دارد.

یک هشدار در استفاده از جلسات مشاوره درسی کنکور

این موضوع را در کنار این امر قرار دهید که بسیار دیده می شود که داوطلب کنکور سراسری بدون مشاوره درسی کنکور و برنامه ریزی درسی یا بد تر از آن با دریافت مشاوره درسی کنکور و برنامه ریزی درسی اشتباه از برخی مشاوران تحصیلی مدعی مشاوره درسی کنکور دست به اقداماتی می زنند که نتیجه بخش نبوده و آینده خود را درچار ابهام می کنند. برای این منظور مرکز مشاره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب با بهرمندی از مشاوره خبره دانشگاه تحصیل کرده در دانشگاه های برتر کشور. همچون دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی تهران و… تمام تلاش خود جهت ارائه مشاوره درسی کنکور حرفه به کار بسته است.

مشاوره درسی کنکور

شیوه درست مطالعه برای هر داوطلب کنکور سراسری با توجه به تیپ شخصیت ، شرایط روحی ، جسمی ،خانوادگی و محیطی متفاوت می باشد. آیا تا به حال به این امر فکر کرده اید که در هنگام مطالعه از چه شیوه یا روش هایی استفاده می‌ کنید؟ آیا اندیشیده اید که چرا یک روش مطالعه برای فردی دیگر قابل استفاده است ولی برای شما آن روش تاثیر چندانی در موفقیت شما ندارد و بالعکس؟ و اینکه چرا این اختلاف در افراد وجود دارد؟ مطالعه اصولی و درست می‌ تواند بخش بسیار بررگی از مشکلات درسی را بر طرف کند.

بررسی های مشاوران تحصیلی مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب حاکی از آن است. داوطلبانی که در مقاطع تحصیلی مختلف موفق بوده‌ اند، روش مناسب تری را برای مطالعه انتخاب کرده بودند. که این روش ها حتی در بعضی موارد کاملا متفاوت از دیگر افراد موفق بوده است. این امر ناشی از آن است که تیپ شخصیت ، شرایط روحی ، جسمی ، خانوادگی و محیطی هر فرد با دیگری تفاوت های آشکاری دارد.

در مشاوره درسی کنکور باید از تفاوت ها به عنوان یک فرصت استفاده کرد.

این تفاوت ها نه تنها بد نیست بلکه بسیار مفید نیز هستند. زیرا که تمایز تیپ شخصیتی ، شرایط روحی ، جسمی ، خانوادگی و محیطی افراد یکی از مهم ترین دلایل موفقیت آنها می باشد. یادگیری (learning) مسئله‌ای است که در تمام عمر انسان در زندگی به ویژه در دوران دانش آموزی و دانشجویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یادگیری در شرایط مختلف محیطی و تیپ شخصیتی از الگوریتم های متفاوتی پیروی می کند. در حقیقت شما با تیپ شخصیتی ، طبیعت بدن و شرایط مختلف از طرق متفاوتی مطالب درسی را یاد می گیرید. از این رومشاوره درسی کنکور بر پایه تیپ شخصیتی می تواند نقشی تعیین کننده در نتیجه کنکور شما و آینده شغلی شما دارد.

زیرا که دانش آموزان و دانشجویان همیشه در شرایط امتحان و آزمون قرار دارند. در میان این آزمون ها، موفقیت در کنکور سراسری و کنکور آزاد شاید بزرگ ترین آرمان این دوره از زندگی دانش آموزان و دانشجویان می باشد. از این رو مشاوره درسی کنکور نقشی بسیار اساسی در آینده دانش آموزان و دانشجویان ایفا می کند. برای این منظور مرکز مشاوره درسی کنکور تلفنی و حضوری صدای رهیاب با کمک مشاوران تحصیلی زبده از دانشجویان و فارغ التحصیلان برتر دانشگاه های برتر کشور. با شعار “هر محصل یک مشاور” نقشی اجتناب ناپذیر را در عرصه مشاوره درسی کنکور ایفا کرده است.

ویژگی مشاوری که یک مشاوره درسی کنکور خوب را انجام می دهد

بسیاری از داوطلبان کنکور جهت برنامه ریزی کنکور به مشاوران تحصیلی رجوع می کنند. بعضی از مدارس برای مشاوره درسی کنکور، مشاوران مخصوصی دارند. ولی با این وجود بسیاری از مدارس فاقد مشاور درسی کنکور می باشند. از این رو بعضی از داوطلبان کنکور برای دربافت مشاوره درسی کنکور به مراکز مشاوره درسی کنکور مراجعه می کنند. در این بین برخی از موسسات مانند قلم چی برای داوطلبان خود از مشاوره درسی کنکور یا پشتیبان اختصاصی بهره می برند.

مشاوره درسی کنکور خوب صرفاً به پیگیری درس ها محدود نمی شود.

با این وجود نیروهایی که وظیفه پشتیبان درسی یا مشاوره درسی کنکور را در مراکز مشاوره درسی کنکور همانند قلم چی عهده دار می باشند، اکثرا فقط پیگیر وضعیت درس ها و پروسه شرکت در آزمون های آزمایشی هستند. و مشاوره درسی کنکور حرفه ای و هدفمندی و مبتنی بر متد روز دنیا را ارائه نمی کنند.

در کنار موسسات آموزشی و مراکز مشاوره درسی کنکور، مراکز مشاوره روانشناسی نیز قرار دارند. مراکز مشاوره روانشناسی اکثرا شامل روانشناسانی می باشند که بعضی از درس های مشاوره تحصیلی را گذرانده اند. و می توانند به صوت حرفه ای خدمات مشاوره تحصیلی و از جمله برنامه ریزی کنکور را انجام دهند. چرا که این مشاوران تحصیلی علاوه بر اشراف بر موضوعات مشاوره درسی کنکور، بر ویژگی های روانشناختی و هم چنین تیپ شخصیتی تسلط کامل دارند. و می توانند متناسب با افراد و ویژگی های و تیپ شخصیتی آن ها مشاوره درسی کنکور مناسبی را ارائه دهند. با این حال هر کدام از شیوه های مشاوره درسی کنکور و برنامه ریزی کنکور محاسن و معایب خود را دارا می باشند.

محاسن و معایب مشاوره درسی کنکور مراکز مشاوره درسی کنکور و روانشناسی

با توجه به مطالبی که بیان شد، مراکز مشاوره روانشناسی و مشاوره درسی کنکور برای برنامه ریزی درسی غالبا از مشاوران روانشناسی کمک می گیرند. مشاوران روانشناسی با توجه به این موضوع که علوم روانشناختی ، تیپ شخصیتی و همچنین روش های مشاوره درسی کنکور موفق را به صورت کاملا علمی یاد گرفته اند، می توانند به صورت جامعی به داوطلبان کنکور در زمینه مشاوره درسی کنکور کمک کنند. با این وجود اغلب مشاوران مراکزمشاوره روانشناسی از محیط های درسی و آموزشی دور می باشند و نسبت به برخی از پارامتر های مشاوره درسی کنکور، مثل مواد درسی، اهمیت درس های گروه های آموزشی، تغییرات کنکور در هر سال و شیوه های برنامه ریزی درسی که متناسب با این پارامتر ها باشد، نا آشنا می باشند. از این رو نمی توانند در زمینهمشاوره درسی کنکور و برنامه ریزی کنکور جامعی ارائه کنند.

محاسن و معایب مشاوره درسی کنکور توسط پشتیبان و محصلان و دانشجویان

بعضی از موسسات آموزشی که به صورتی تخصصی در زمینه کنکور و مسائل درسی فعالیت می کنند. سعی می کنند با به کارگیری دانشجویان و محصلان دانشگاه سراسری ، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور ، دانشگاه غیرانتفاعی و … از پتاسیل دانشجویان برای مشاوره درسی کنکور و برنامه ریزی کنکور استفاده کنند. استفاده از دانشجویان در مشاوره درسی کنکور یک مزیت اساسی دارد. این شیوه از مشاوره درسی کنکور باعث می شود، مشاور تحصیلی کاملا در فضای کنکور باشد. از تغییر و تحولات کنکور سراسری و آزاد و همچنین اهمیت دروس و ضرایب آن ها و مواردی از این گونه موارد آگاهی بسیار کامل تر داشته باشند.

با این وجود این مشاوران توانایی مشاوران روانشناسی را برای مشاوره درسی کنکور دارا نبوده . ویژگی هایی چون آشنایی با تیپ شخصیتی، لوازم بهره گیری از توانایی ها و استعداد های دواطلبان کنکور و … چیزهایی است که دانشجویان برای مشاوره درسی کنکور به آن احتیاج دارند. از این رو در بعضی موارد می بینیم که بعضی از پشتیبان ها نمی توانند کمکی محسوسی به داوطلب کنکور کنند. بنابراین داوطلب کنکور هم ترجیه می دهد که از مشاوره درسی کنکور او استفاده ننماید.

الگوی پیشنهادی ما برای مشاوره درسی کنکور

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به عنوان یکی از مراکز مشاوره تحصیلی، تلاش کرده است برای مشاوره درسی کنکور از مشاورانی استفاده کند که هم به مسائل و ریزه کاری های کنکور آشنایی داشته باشند و هم به صورت حرفه ای و تخصصی مسائل مشاوره را آموزش دیده باشند. باید قبول کنیم که مشاوره درسی کنکور تبدیل به یک تخصص شده است. برای مشاوره درسی کنکور بایستی تجربه و تخصص را در کنار هم داشت. بسیاری از داوطلبان موفق و رتبه های برتر کنکور اذعان دارند که از تجربیات افراد موفق سالیان گذشته در زمینه مشاوره درسی کنکور و در نهایت قبولی کنکور بهره برده اند. بنابراین نباید از این فرصت بی نظیر برای مشاوره درسی کنکور غفلت کرد.

از سوی دیگر استفاده از علم روانشناسی در مشاوره درسی کنکور کارایی خود را به اثبات رسانده است. از این رو پیشنهاد ما برای داوطلبان کنکور سراسری و کنکور آزاد این است که برای مشاوره درسی کنکور از ترکیب هر دو مشاوره (تجربه داوطلبان سال های گذشته و علم مشاوران تحصیلی و روانشناسی) استفاده کنند. مشاوره درسی کنکور بایستی یک مشاوره همه جانبه باشد. استفاده از دانشجویان آموزش دیده یا مشاوران تحصیلی مجرب و مرتبط با دانش آموزان، کلید  مشاوره درسی کنکور خواهد بود.

مشاوره تحصیلی,مشاوره تحصیلی تلفنی,مشاوره درسی,مشاوره درسی تلفنی,برنامه ریزی,برنامه ریزی تلفنی,مشاوره برنامه ریزی تلفنی,مشاوره کنکور,برنامه ریزی کنکور تلفنی,مشاوره تلفنی برنامه ریزی کنکور,مشاوره کنکور 97,برنامه ریزی کنکور 97,برنامه ریزی تلفنی کنکور 97,مشاوره تحصیلی تهران,کنکور آزمایشی,مشاوره تست زنی,مشاوره تلفنی تست زنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,9099075226,مشاوره کنکور رهیاب,مشاوره برنامه ریزی درسی,برنامه درسی,مشاوره برنامه ریزی کنکورِ تجربی,مشاوره درسی کنکور,مشاوره درسی تلفنی,درسی کنکور

مواردی که یک مشاور درسی باید در مشاوره درسی کنکور توجه کند

یک مشاور خوب باید دید مناسبی نسبت به شرایط، وضعیت، جایگاه و اهداف داوطلب کنکور داشته باشد. و موارد بسیاری را در نظر بگیرد. در این بخش قصد داریم به برخی از ویژگی های یک مشاوره خوب جهتمشاوره درسی کنکور اشاره کنیم: ۱- وجود درک متقابل میان مشاور و داوطلب کنکور. ۲- داشتن تخصص لازم، هم به لحاظ علمی و هم به لحاظ تجربی. ۳- آشنایی با بیلان کنکور و جو حاکم بر آن. ۴- پیگیری و استمرار در روند پیشرفت داوطلب کنکور.

ضرورت داشتن درک متقابل میان مشاور و داوطلب کنکور جهت مشاوره درسی کنکور

قبل از هر چیز، برای مشاوره درسی کنکور ، مشاور باید بتواند با داوطلب کنکور ارتباط برقرار کند. این که یک مشاور خود در چه دانشگاهی درس خوانده، در زمان خود چه رتبه ای کسب کرده و مواردی از این قبیل می تواند ذهنیت داوطلب کنکور را نسبت به مشاور تحصیلی و مشاوره درسی کنکور او بهبود بخشد. اگر شرایط مشاور با داوطلب کنکور نزدیک به هم باشد، مشاور می تواند با درک بهتری از موضوع، داوطلب را در مشاوره درسی کنکور ، بهتر راهنمایی کند.

مثلا شرایطی را در نظر بگیرید که فرد مشاور، از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شده است. و داوطلب کنکور رتبه خوبی در آزمون های آزمایشی آورده است. و هدف او رسیدن به رتبه های دو یا حتی یک رقمی است. در این شرایط فردی که قرار است مشاوره درسی کنکور ارائه دهد، قطعا باید نزدیک یا هم تراز داوطلب ممتاز کنکور باشد. چون باید بتواند شرایط خاص رسیدن به رتبه های بالای کنکور را درک رده و به خوبی مشاوره بدهد.

در مشاوره درسی کنکور باید میان سطح درسی داوطلب و سطح علمی و توانایی مشاور تناسب وجود داشته باشد.

از سوی دیگر مشاوری را در نظر بگیرید که خودش یکی از رتبه های برتر کنکور بوده است. داوطلبی با رتبه های نزدیک ۲۰ تا ۳۰ هزار برای مشاوره درسی کنکور به او مراجعه می کند. در این شرایط هر چند به لحاظ ذهنی، فرد مشاوره دهنده، تاثیر مثبتی بر روی داوطلب کنکور می گذارد. اما درک کاملا مشخصی نسبت به موقعیت داوطلب کنکور ندارد. و نمی تواند به خوبی او را مشاوره دهد. مگر اینکه مشاور پیش از این تجربه کار با داوطلبان کنکور را داشته باشد. در هر صورت مشاور باید تجربه کار با داوطلبان مشابه را داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو در مشاوره درسی کنکور ، داوطلب را راهنمایی کند.

ضرورت داشتن تخصص برای ارائه مشاوره درسی کنکور

اعتقاد ما در مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب بر این است که مشاوره درسی و بالاخص مشاوره درسی کنکوریک کار تخصصی است. که هم باید علم آن را داشته باشید و هم تجربه و مهارت کافی. کنکور سابقه ای طولانی در کشور ما دارد. از این رو به مرور زمان به یک فیلد تخصصی و مهم تبدیل شده است. که آینده خیلی از جوانان را درگیر خود کرده است. برای مشاوره درسی کنکور ، مشاور تحصیلی باید به صورت تخصصی آموزش دیده باشد. و در کنار آن نتایج آموخته های خود را آزموده باشد. و تجربیات لازم را اندوخته باشد.

در بیلان کنکور، دانش آموزان در گروه های مختلف (ریاضی، تجربی، انسانی، هنر، زبان، فنی حرفه ای) رقابت می کنند. که هر یک از این گروه ها رقابت متفاوت و فضای متفاوتی را به وجود آورده اند. در کنار آن رشته های دانشگاهی و کیفیت و کمیت دانشگاه ها به حدی زیاد است که تسلط بر آنها و ارائه مشاوره درسی کنکورمتناسب با آن تخصص و تجربه زیادی را می طلبد. ” جالب است بدانید که تعداد دانشگاه های کشور ایران با ۸۰ میلیون جمعیت، با تعداد دانشگاه های کشوری به بزرگی چین برابری می کند.” همچنین افراد هم ویژگی ها و تیپ های شخصیتی متفاوتی دارند که مشاوره درسی کنکور بایستی متناسب با آن ها انجام شود.

ضرورت آشنایی مشاور با جو حاکم بر کنکور برای مشاوره درسی کنکور

یکی از وظایف مشاور درسی، دور کردن جو اضطراب و استرس از داوطلب کنکور است. جو کنکور به خودی خود، سنگین و رقابتی است. به همین دلیل داوطلب کنکور در هر شرایطی هم که باشد، مقداری استرس و اضطراب را بر دوش خود احساس می کند. اگر که سطح توقعات معلمان و خانواده از داوطلب زیاد باشد، ایناسترس و اضطراب بیشتر هم خواهد شد.

علاوه بر این با نزدیک شدن به زمان کنکور، استرس و اضطراب بیشتر می شود. در این شرایط داوطلب کنکور برای نتیجه گرفتن باید بتواند با تمرکز بیشتری درس ها را مرور کند. اگر مشاور درسی بتواند با شناخت مناسب خود، وضعیت را مدیریت کند، با تجویر برنامه درسی مناسب می تواند، فشار را از دوش داوطلب کنکور بردارد. در این وضعیت اگر مشاور درسی بر دروس هر گروه و میزان تسلط داوطلب بر آن ها اشراف داشته باشد، با بودجه بندی مناسب درس ها می تواند، مسیر بهتری را برای ادامه راه پیشنهاد دهد.

پیگیری دروس توسط مشاور درسی، بخشی از مشاوره درسی کنکور

قطعا شما هم درباره پشتیبان گروه قلم چی شنیده اید. یکی از کارهای اصلی پشتیبان پیگیری درس ها و تطابق برنامه درسی با حجم و کیفیت مطالعه داوطلب کنکور است. در واقع در مشاوره درسی کنکور همان اندازه کهبرنامه ریزی اهمیت دارد، به همان اندازه نیز پیاده شدن برنامه اهمیت دارد. هر چه قدر هم که یک برنامه ریزی کنکور یا یک مشاوره درسی کنکور خوب باشد، اگر داوطلب مطابق آن عمل نکند، نتیجه ای حاصل نخواهد شد. اگر داوطلب مطابق برنامه ریزی و مشاوره درسی عمل کند و نتیجه لازم را نبیند، می توان کمی برنامه را تغییر داد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

از سوی دیگر چون اکثر داوطلبان کنکور به برنامه ریزی عادت ندارند، پس از مدتی به روال قبلی خود باز می گردند. پیگیری مشاور در طول مشاوره درسی کنکور نوعی نیروی محرک است که داوطلب را به مسیر درست باز می گرداند. با پشتیبانی مستمر مشاور درسی، داوطلب کنکور، کم کم در مسیر قرار می گیرد. و راه خود را پیدا می کند.

مشاوره تحصیلی,مشاوره تحصیلی تلفنی,مشاوره درسی,مشاوره درسی تلفنی,برنامه ریزی,برنامه ریزی تلفنی,مشاوره برنامه ریزی تلفنی,مشاوره کنکور,برنامه ریزی کنکور تلفنی,مشاوره تلفنی برنامه ریزی کنکور,مشاوره کنکور 97,برنامه ریزی کنکور 97,برنامه ریزی تلفنی کنکور 97,مشاوره تحصیلی تهران,کنکور آزمایشی,مشاوره تست زنی,مشاوره تلفنی تست زنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,9099075226,مشاوره کنکور رهیاب,مشاوره برنامه ریزی درسی,برنامه درسی,مشاوره برنامه ریزی کنکورِ تجربی,مشاوره درسی کنکور,مشاوره درسی تلفنی,درسی کنکور

توقعات یک مشاور درسی از داوطلب کنکور در جلسات مشاوره درسی کنکور

همان طور که بارها در مقالات مختلف گفته ایم، بهترین فرد برای مشاوره درسی کنکور خود داوطلب است.مشاور درسی بیشتر نقش راهنما دارد. اگر داوطلب کنکور در جلسات مشاوره درسی کنکور نتواند اطلاعات خوب و جامعی از خود ارائه بدهد، نباید انتظار یک مشاوره درسی کنکور خوبی هم داشته باشد. بنابراین هرمشاور درسی از داوطلب توقعاتی دارد که باید محقق شود. ۱- داوطلب در جلسات مشاوره درسی تصویر روشنی از ویژگی های شخصیتی و درسی (مدت زمان مطالعه، نوع مدرسه، سطح مدرسه، معدل، رتبه احتمالی در آزمون ها و …) ارائه دهد. ۲- داوطلب اطلاعات درستی از میزان مطالعه و اجرای برنامه ریزی کنکور ارائه دهد. ۳- بدون رویاپردازی و یا دادن اطلاعات غلط، اهداف خود (رشته یا شغل مورد نظر، رتبه مورد نظر) و … ارائه دهد. ۴- نقاط قوت و ضعف و همچنین درس هایی که در آن قوی یا ضعیف است به مشاور گزارش دهد.

اهمیت شفافیت در معرفی داوطلب جهت مشاوره درسی کنکور

وقتی که داوطلب کنکور برای مشاوره درسی کنکور به مشاور تحصیلی مراجعه می کند، باید تصویر شفاف و روشنی از خود ارائه دهد. در جلسات مشاوره، داوطلب نباید مشاور را گمراه کند. باید با خود و مشاور رو راست باشد. قرار نیست کسی را گول بزنیم. در مشاوره درسی کنکور قرار است مشکلات و نقاط ضعف را پیدا کنیم و با هم مشکل را حل کنیم. خیلی اوقات داوطلبان کنکور به اصرار خانواده ها برای مشاوره درسی کنکور اقدام می کنند. ترجیح مشاوران این است که داوطلب به صورت تنهایی با مشاور صحبت کند. خیلی وقت ها داوطلب کنکور جلوی پدر و مادر خود، واقعیات را سانسور می کند و تصویر درستی از خود ارائه نمی دهد. همین موضوع باعث می شود مشاوره درسی کنکور ، خوب از آب درنیاید.

به همین دلیل پیشنهاد می شود اگر والدین تمایل دارند در جلسه مشاوره درسی کنکور حضور داشته باشند، به صورت جداگانه با مشاور تحصیلی صحبت کنند. بدین ترتیب مشاور هم می تواند به جمع بندی بهتری برسد. ومشاوره درسی کنکور بهتری را برای آمادگی در کنکور سراسری و کنکور آزاد پیشنهاد دهد.

اهمیت صداقت در نحوه اجرای برنامه درسی در جلسات مشاوره درسی کنکور

خیلی از دانش آموزان برای پوشاندن تنبلی ها و کاستی های خود، اطلاعات غلطی به مشاور تحصیلی می دهند. به عنوان مثال خیلی وقت ها دیده شده که بعد از برنامه ریزی کنکور، دانش آموز مطابق با برنامه درسی و چیزی که در جلسات مشاوره درسی کنکور به توافق رسیده اند، عمل نمی کند. عدم اجرای دقیق برنامه درسی چند دلیل می تواند داشته باشد: ۱- علی رغم تلاش زیاد، داوطلب هنوز قادر نیست خود را با برنامه هماهنگ کند. و به اصطلاح هنوز به برنامه عادت نکرده است. ۲- داوطلب کنکور دارد تنبلی می کند. ۳- برنامه ریزی کنکور متناسب با توان داوطلب ریخته نشده است.

اگر در جلسات مشاوره درسی کنکور ، داوطلب صادق نباشد، قطعا مشاور نمی تواند، تغییرات لازم را به وجود آورد. و در نتیجه مشاوره درسی کنکور او ممکن است به جای اینکه نتیجه مطلوبی بدهد، نتیجه منفی به دنبال داشته باشد. و تمام تقصیرها هم به گردن مشاور یا مرکز مشاوره درسی کنکور انداخته شود.

اهمیت واقع گرایی داوطلب در طرح ریزی برنامه و مشاوره درسی کنکور

خیلی از داوطلبان کنکور، بنا به دلایلی مثل فشار والدین یا حتی جو کنکور و جامعه، به دنبال قبول شدن در رشته های پرطرفدار یا روی بورس هستند. بدون آنکه توجهی به توانایی ها و قابلیت های خود داشته باشند. در واقع این داوطلبان می خواهند به هر قیمتی که شده در رشته مورد نظر قبول شوند. چه بسیارند داوطلبانی که با ورود به رشته و تحصیل در آن، نسبت به آن رشته بی میل می شوند. ترک تحصیل می کنند. یا تا انتها ادامه می دهند. اما در نهایت در زمینه دیگری وارد بازار کار می شوند.

از این رو تلاش های بی وقفه آن ها برای کنکور بی ثمر می ماند. و نهایتاً زمان و پول زیادی را بیهوده هدر می دهند. بنابراین تعیین تکلیف کردن داوطلب کنکور یکی از موضوعات اصلی در مشاوره درسی کنکور است. و باید این حباب رویاپردازی شکسته شود.

اهمیت نقاط قوت و ضعف در مشاوره درسی کنکور

مشخص شدن نقاط ضعف و قوت داوطلب کنکور در مشاوره درسی کنکور نقشی اساسی دارد. چرا که برنامه ریزی کنکور تا حد زیادی بر مبنای همین نقاط ضعف و قوت انجام می شود. نقاط قوت به داوطلب کمک می کند تا بتواند در دروس مورد نظر، تراز بالاتری کسب کند. ضمن اینکه اگر نقاط ضعف به خوبی شناسایی و تقویت نشوند، به همان اندازه و بلکه هم بیشتر می توانند تاثیر منفی در نتیجه کنکور داشته باشند. برای توضیحات مفصل تر در این زمینه می توانید به مقاله مشاوره برنامه ریزی کنکور مراجعه کنید.

نتایج و درصدهایی که از آزمون های آزمایشی به دست می آید، می توانند تصویر نسبتاً روشنی از نحوه عملکرد و نقاط قوت و ضعف داوطلب نشان دهند. البته این تمام ماجرا نیست. خیلی از داوطلبان کنکور، به این دلیل که علاقه ای به یک درس ندارند، آن را کنار می گذارند. یا اینکه تا به حال به صورت جدی آن را نخوانده اند. خیلی از داوطلبان کنکور را مشاهده کرده ایم که پس از جلسه مشاوره درسی کنکور ، توجه بیشتری به دروس مذکور داشته اند. و اتفاقاً هم نتیجه بسیار خوبی گرفته اند. بنابراین صِرف این که شما در حال حاضر در یک درس ضعیف هستید، دلیل نمی شود که آن درس نقطه ضعف شماست. شاید همان درس نقطه قوت شما باشد. خیلی از این مسائل در جلسات مشاوره درسی کنکور مشخص می شود.

پیشنهاد ویژه ما برای مشاوره درسی کنکور

قطعا مهم ترین سرمایه یک داوطلب کنکور، زمان مفید اوست. مدت زمان مفیدی که یک داوطلب کنکور در اختیار دارد، تنها سرمایه او برای برنامه ریزی، مطالعه، و مشاوره درسی و نهایتاً نتیجه گیری در کنکور است.مشاوره درسی کنکور هم مانند هر نوع مشاوره، زمان زیادی را از داوطلب کنکور می گیرد. در این بین اگر زمان رفت و آمد و یا حتی در صف ایستادن را هم اضافه کنیم، می بینیم که زمانی بیش از دو یا سه برابر وقت مشاوره، فقط برای رسیدن و بازگشت از مرکز مشاوره هدر می رود. مشاوره تلفنی خدمت دیگری است که از سوی مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب ارائه شده است. تا شما داوطبان عزیز بتوانید برای مشاوره درسی کنکور، بدون فوت وقت از آن استفاده کنید.

مزایای مشاوره درسی تلفنی کنکور صدای رهیاب

یکی از مزایای اصلی مشاوره درسی تلفنی کنکور این است که شما در هر زمان از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل به مشاوران تحصیلی دسترسی دارید. در مشاوره درسی تلفنی کنکور شما دیگر دغدغه رفت و آمدهای وقت گیر را ندارید. و از هر نقطه از سراسر کشور می توانید به مشاوران درسی کنکور دسترسی داشته باشید.

در صورتی که شما بر روی صحبت ها و سوالات خود برنامه ریزی داشته باشید، می توانید پاسخ سوالات خود را ارزانتر از مشاوره درسی کنکور حضوری دریافت کنید. چرا که در مشاوره درسی تلفنی کنکور شما بر اساس دقیقه هایی که مکالمه می کنید، باید پول پرداخت کنید. و قطعاً با یک مدیریت مناسب می توانید بسیار ارزان تر از مشاوره درسی کنکور حضوری، مشاوره تحصیلی بگیرید.

از سوی دیگر در مشاوره درسی تلفنی کنکور صدای رهیاب شما نسبت به سایر مراکز مشاوره تلفنی، هزینه کمتری پرداخت می کنید. ضمن اینکه می توانید به طور همزمان از مشاوران روانشناسی و مشاوران تحصیلیاستفاده ببرید. پس جای تردیدی برای شما باقی نخواهد ماند. همین حالا می توانید برای مشاوره درسی کنکوربا مشاوران تحصیلی ما تماس بگیرید.

مشاوره تحصیلی,مشاوره تحصیلی تلفنی,مشاوره درسی,مشاوره درسی تلفنی,برنامه ریزی,برنامه ریزی تلفنی,مشاوره برنامه ریزی تلفنی,مشاوره کنکور,برنامه ریزی کنکور تلفنی,مشاوره تلفنی برنامه ریزی کنکور,مشاوره کنکور 97,برنامه ریزی کنکور 97,برنامه ریزی تلفنی کنکور 97,مشاوره تحصیلی تهران,کنکور آزمایشی,مشاوره تست زنی,مشاوره تلفنی تست زنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,9099075226,مشاوره کنکور رهیاب,مشاوره برنامه ریزی درسی,برنامه درسی,مشاوره برنامه ریزی کنکورِ تجربی,مشاوره درسی کنکور,مشاوره درسی تلفنی,درسی کنکور

روش تماس با مرکز مشاوره تلفنی رهیاب جهت مشاوره درسی تلفنی کنکور

برای برقراری تماس و استفاده از مشاوره درسی تلفنی کنکور صدای رهیاب شما کافی است از طریق تلفن ثابت، بدون نیاز به پیش شماره از سراسر کشور، شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را شماره گیری کنید. و با مشاوران درسی زبده صدای رهیاب در زمینه های مختلف تحصیلی، مشاوره درسی کنکور دریافت نمایید. در ادامه لیست کوچکی از مهمترین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب ارائه شده است. هر سوال دیگری هم در زمینه مشاوره تحصیلی دارید، می توانید با ما در تماس باشید.

خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره درسی کنکور

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره برنامه ریزی کنکور

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع ثبت نام کنکور تجربی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع ثبت نام کنکور انسانی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع ثبت نام کنکور ریاضی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع ثبت نام کنکور هنر

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع ثبت نام کنکور زبان

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع معرفی دانشگاه سراسری

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع معرفی دانشگاه پیام نور

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع معرفی دانشگاه آزاد اسلامی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع معرفی دانشگاه غیر انتفاعی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع معرفی دانشگاه فنی حرفه ای

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع معرفی دانشگاه علمی کاربردی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره کنکور تلفنی (مشاوره کنکور سراسری)

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره انتخاب رشته تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره معافیت تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره معرفی رشته های دانشگاهی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره معرفی دانشگاه های کشور

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره پذیرش دانشگاه بدون کنکور

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره کنکور دکتری تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع  مشاوره انتخاب رشته ارشد

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع  مشاوره انتخاب رشته دکتری


مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما 
برای تماس با مشاوران تحصیلی ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل


خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب در زمینه مشاوره کنکور سراسری

مشاوره کنکور تجربی تلفنی

مشاوره کنکور انسانی تلفنی

مشاوره کنکور ریاضی تلفنی

مشاوره کنکور هنر تلفنی

مشاوره کنکور زبان تلفنی


مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما 
برای تماس با مشاوران تحصیلی ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل


خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب

مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی


مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما 
برای تماس با مشاوران تحصیلی ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل


شما می‌توانید در هر زمانی بین ساعات ۸ صبح تا ۱۰ شب با مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب تماس بگیرید و از تجربه مشاوران زبده مشاوره تلفنی صدای رهیاب استفاده کنید.


مشاوره تحصیلی,مشاوره تحصیلی تلفنی,مشاوره درسی,مشاوره درسی تلفنی,برنامه ریزی,برنامه ریزی تلفنی,مشاوره برنامه ریزی تلفنی,مشاوره کنکور,برنامه ریزی کنکور تلفنی,مشاوره تلفنی برنامه ریزی کنکور,مشاوره کنکور 97,برنامه ریزی کنکور 97,برنامه ریزی تلفنی کنکور 97,مشاوره تحصیلی تهران,کنکور آزمایشی,مشاوره تست زنی,مشاوره تلفنی تست زنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,9099075226,مشاوره کنکور رهیاب,مشاوره برنامه ریزی درسی,برنامه درسی,مشاوره برنامه ریزی کنکور  برای مشاوره تحصیلی تلفنی می توانید با مشاوران مشاوره تلفنی صدای رهیاب در تماس باشید:

مشاوره تحصیلی,مشاوره تحصیلی تلفنی,مشاوره درسی,مشاوره درسی تلفنی,برنامه ریزی,برنامه ریزی تلفنی,مشاوره برنامه ریزی تلفنی,مشاوره کنکور,برنامه ریزی کنکور تلفنی,مشاوره تلفنی برنامه ریزی کنکور,مشاوره کنکور 97,برنامه ریزی کنکور 97,برنامه ریزی تلفنی کنکور 97,مشاوره تحصیلی تهران,کنکور آزمایشی,مشاوره تست زنی,مشاوره تلفنی تست زنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,9099075226,مشاوره کنکور رهیاب,مشاوره برنامه ریزی درسی,برنامه درسی  تلفن مشاوره تلفنی صدای رهیاباز سراسر کشور فقط با تلفن ثابت و بدون پیش شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

مشاوره تحصیلی,مشاوره تحصیلی تلفنی,مشاوره درسی,مشاوره درسی تلفنی,برنامه ریزی,برنامه ریزی تلفنی,مشاوره برنامه ریزی تلفنی,مشاوره کنکور,برنامه ریزی کنکور تلفنی,مشاوره تلفنی برنامه ریزی کنکور,مشاوره کنکور 97,برنامه ریزی کنکور 97,برنامه ریزی تلفنی کنکور 97,مشاوره تحصیلی تهران,کنکور آزمایشی,مشاوره تست زنی,مشاوره تلفنی تست زنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,9099075226,مشاوره کنکور رهیاب,مشاوره برنامه ریزی درسی,برنامه درسی  شبکه های اجتماعی مشاوره تلفنی صدای رهیاب : کانال تلگرام مشاوره تلفنی صدای رهیاب – صفحه اینستاگرام مشاوره تلفنی صدای رهیاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی